Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  ang klistermærker

Tags:
No tags yet.

(permalink) Thomas 356 Member
Skrev for 19 years siden | | | |
ok godt så jeg syntes bare de skulle laves i alle 3 farver
også gerne i sort og sølv

så kunne man jo købe den farve som passer bedst til sin bil

bare min mening

ved ikke om andre har samme mening


hilsen thomas 356 :twisted:
(permalink) Anders-DK Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:6cdcaa7435="Bubjim"]Helt ærligt mennesker? 26 stemmer...Hvad sker der? Så kan vi lige så godt skrive over 20 online entusiaster... Jeg havde selvfølgelig ikke regnet med 2500 stemmer men 26? Kom nu igang på den lyseblå :D...

Ej, bare vi får nogle flere stemmer...

Hilsen Jimmy[/quote:6cdcaa7435]

Hey Guys :)

Synes det er en cool nok ide I har fået der, men jeg tror bare desværre ikke på det hjælper noget :!:
En tyverialarm/eller nogle slags startspær holder jo ikke engang tyvene væk :?

plus nu skriver du 2500 VW nettet bruger og ca kun 20 entusiaster !!!!
Min helt egen mening er at det ikke ville virke, hey vi kan kun samle lige over 100 personer til et træf i DK ud af de 2500 :evil: (har været oppe og vende mange gange før)

Vil ikke være lyseslukker her, men det er bare min mening....vil selvfølgelig gerne støtte dette forslag økonomisk, desværre bare ikke pt. da jeg har nok andet at bruge penge på end lige et klistermærke.

Hvis folk skulle have et klistermærke det ville passe til bilen, så vil det være alt for uoverskueligt at få lavet disse mærker.

Just my 2cent
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg har ikke stemt, men ville da helt sikkert være interesseret i et mærke. Dog kunne jeg da også godt tænke mig at sort var med...

Jeg mener da i øvrigt godt at man kan være entusiast uden nødvendigvis at tage på træf hele sommeren. Det er der nok en del der vil være enig med mig i, så jeg tror nok der skulle blive solgt en del...

Om mærket virker er så noget andet, men det skader jo i hvert fald ikke!

Mvh. Kåre
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 19 years siden | | | |
For mit eget vedkommende, er mærket ikke KUN et alarm mærke. Det er også et mærke som gør at jeg kan genkende andre brugere herinde,og de kan genkende mig. (en udemærket måde at indlede en samtale på-"Nå du er også på VW-nettet").
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) hottentot Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:e0e83dfed1="niels-erik"]For mit eget vedkommende, er mærket ikke KUN et alarm mærke. Det er også et mærke som gør at jeg kan genkende andre brugere herinde,og de kan genkende mig. (en udemærket måde at indlede en samtale på-"Nå du er også på VW-nettet").
Hilsen Niels Erik[/quote:e0e83dfed1]

H
-------------------------------------------
Med venlig hilsen

Peter "Hottentot"
(permalink) ploug Member
Skrev for 19 years siden | | | |
nemlig - det er en rigtig god ide

nu mangler vi bare at få dem klistret i bilerne
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) Bubjim Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Anders-M.I.B : Det var jo heller ikke fordi det var en ny smart opfindelse istedet for en tyverialarm, men det er da hyggeligt at have noget sammen...Det er da den eneste grund til at jeg er med på ideén... :D
Og jeg skrev ikke 2500 brugere og 20 entusiaster... Jeg skriver bare at hvis der skal stå 2500 på det stykke klister burde der da være noget om snakken...

Derudover:
Og jo kan den blive i sort eller sølv er jeg da også med på det klister men der var fremvist modeller i forskellige farver og det endte så med en rød...For så at holde mig til de farver som var fremvist (Næsten) spurgte jeg om en neutral blå...Vi skal jo huske på at folk bruger noget tid på det her og at det frem for alt skal være sjovt og ikke prof i guld og glimmer...

Hold kæft hvor jeg vrøvler?
Er det til at forstå?... :D

Hilsen Jimmy
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Først vil jeg gerne lige takke alle dem der deltager i denne debat - og det være sig både positivt og negativt - kritik kan man jo altid bruge.
Dertil vil jeg gerne give bubjim, ploug, hottentot, niels-erik, hardcore osv. ret i, at et klistermærke til små penge ikke er den nye tyverialarm, men nok mere et fælles vw-netters "mærke".
Men jeg har ikke mistet modet på ideen, da jeg tror folk nok vil have fingre i det, så snart det er trykt..
(permalink) cardude Member
Skrev for 19 years siden | | | |
ja jeg vil da gerne også have en 4-5 stk så jeg har til fremtiden også

og jeg er stadig enig med bubjim, ploug, hottentot, niels-erik, hardcore og buggyled. ang hvad det her klitstermærke er til for.

det er et VWNETTET klistermærke ikke et alarm klistermærke men man kunne ligeså godt lave det integreret i.
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Sort ville altså heller ikke være dårligt... Og den har da foreløbigt 2 stemmer! Undskyld at jeg bare tillader mig at redigere i dit billede...

Mvh. Kåre
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg har igen flyttet afstemning, så folk kan følge med.
Dertil er der også kommet et ønske om sort.
Hvis der er nogle som vil ændre deres stemme, skriver i bare en PM også.
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Send mig en [color=darkred:5fa615ca96]PM[/color:5fa615ca96] om hvilken af de fire farver du syns bedst om.
Husk at tænke på at den skal sidde i jeres forrude og ikke i Internet Browseren ;-)
[color=red:5fa615ca96][b:5fa615ca96]Deadline[/b:5fa615ca96][/color:5fa615ca96] for afstemningen er S
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Så har jeg fået gjort således at når de trykkes, er det med runde kanter - ligesom på ilustrationerne ovenfor..
Men desværre dårligt nyt ang. tryk på lim-siden, således at det kunne have siddet på indersiden af ruden - Det er vi nok nød til at se bort fra igen.
(permalink) Elnef Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Ang. indv. montering er da en smal sag skal bare trykkes på klar folie og så spejlvend og så i omvendt rækkefølge på farverne
men det er jo nok fordi at de bliver printet på hvid folie deraf også den billige pris istedet for silketryk som er dyrere men også mere holdbart både farverne og mod feks. bilvask

john
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Du er da også så satans klog John - Hvorfor kan du så ikke få din hund til at tie stille når man kører forbi på scooter? :lol:
Har du nogen ide om hvad det ville komme til at koste, i forhold til de billige?

Andreas
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Kom så - stem på sort!! Sort er godt sammen med alt, og rød passer helt vildt dårligt til en lilla bus...

Forresten, så ville jeg da være helt med på at betale mere for et bedre mærke med "indenfra montering". Mon ikke de fleste ville det? Jeg mener hvor mange tusinde kroner bruger folk ikke på alt muligt andet "lir" til vognen. Så hvis det kunne lade sig gøre (uden alt for meget besvær), er det så ikke noget der kunne arbejdes på...

Mvh. Kåre
(permalink) wcmekanikeren Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Kom så venner.....

Lyseblå!!!!!!!!!



Jens
-------------------------------------------
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) Bubjim Member
Skrev for 19 years siden | | | |
I driller mig....Jeg svinger mellem lyseblå og sort...Hvem kan overtale mig?... :d

Ej, omvent klister er det eneste rigtige som jeg ser det...Kan vi eventuelt finde ud af noget om det...Jeg smider gerne to hunde i nakken på pengeindsamleren, for så at få noget klister selvfølgelig...

Jimmy
(permalink) wcmekanikeren Member
Skrev for 19 years siden | | | |
LYSEBL
-------------------------------------------
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) Bubjim Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Hehe...Min stemme er pt på lyseblå, men skal måske ændres efter sådan et sindssygepsykopat indlæg... :D :D :D

Jimmy
(permalink) Anonym Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg syntes helt Klart den røde.
den lyseblå er lidt for fimset.
Det er jo et mærke folk skal lægge mærke til. Det skal ikke være for anonymt.
Bare min mening
(permalink) cardude Member
Skrev for 19 years siden | | | |
jeg syns at den lysseblå ligner et eller andet afblejet klistemærke. (i hvert fald på min skærm) (LCD)

og når nu vi kan få farve hvorfor så ikke få noget rigtig farve syns stadig rød.
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 19 years siden | | | |
R
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[align=justify:511c9f4de1][b:511c9f4de1][color=blue:511c9f4de1][size=24:511c9f4de1] BL
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Fridolin Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Ja Ja!! er det godkendt af VWMorten, hvis så stemmer jeg på rød!!!!!!.......
-------------------------------------------
berg.m@webspeed.dk
22772343

Reply »

You must log in to post.