Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  ang klistermærker

Tags:
No tags yet.

(permalink) cardude Member
Skrev for 19 years siden | | | |
enig jeg syns at det begynder at lyde som om at det bliver ret så dyrt for invedigt klistermærke.

hvad skete der med den originale ide med at alm klistermærke til at sætte udvendigt.
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg har da heller ikke noget imod den oprindelige idé, men 20% ekstra fra hvad - 20-25 kr. var det ikke? Det bliver altså ikke det helt vilde...

Kan vi ikke lige så godt lave det ordenligt?

Folk der har RATlook tendenser, må jo så bare grave det ned i haven med alt deres andet rustne skrammel. Så kan det jo også være det klistre dårligt, HAHA!!!

Mvh. Kåre
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg er personligt enig med alle jeres holdningen. Og tror også alle er fuldstændig ligeglade med at give 25 istedet for 20.
Men det jeg ser som et problem, og derved helst vil have det udvendige, er netop at meget af logo'et kommer til at være gennemsigtigt. Der syns jeg altså at det er pænere som originalt..
(permalink) scheuer Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jamen, godt så! Det er vel en form for enighed. Så foreslå jeg, at produktionen sættes igang ASAP, så vi kan se resultatet af BuggyLeds og andres store arbejde. :-)
-------------------------------------------


http://69beetle.com
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Hmm... Er der andre der er enige med scheuer??
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 19 years siden | | | |
8O Jeg er helt sikkert enig!!! Der har været afstemning og folket har talt så- sæt igang :wink: :!:
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Bughead Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg vil citere Thomas Mygind: S
(permalink) Elnef Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Det kan sgu da ikke passe at de levenrandører du har talt med ikke kan levere et mærke til indvendig montering lavet i silke tryk for 20-25kr ved 100stk og det skal vel være "orange"

Jeg finder en pris på det til imorgen

John
(permalink) Chefen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Få jer et liv drenge :mrgreen:
I pumper penge i jeres Aircooler :arrow: hvad betyder så prisen på et unik mærke til drømmebilen :?:
Om det er mærker til og sætte udvendig eller indvendig :!:
Hvis der er det indvendige mærke og vi er ca. 30 (aktive) personer - så er prisen ca. 125,- pr. stk og hva´så - jeg skal sgu ha´et par stykker alligevel 8)

Ikke fordi jeg er ligeglad med prisen :arrow: jeg syntes bare der er gået lidt flueknepperi i det med prisen - når nu det er noget vi gerne vil have :?

Jeg stemmer for begge "metoder" - for måden de skal klæbes på.

Jeg betaler gerne før levering :D
(permalink) cardude Member
Skrev for 19 years siden | | | |
nej enig om det med prisen jeg trode bare at vi var oppe i de der 90-100 kr fordi at vi skal have nada antal klistermærker

men langt op til 50-70 kr er fint nok med mig.
for et invendigt klistermærke.

og om det bliver 15 eller 25 er ******* lige meget.

jeg pumper ikke penge i min vw jeg sparer dem sammen og bruger lidt su hver måned på den og undlader så øller fester og andet balade.

:D

men nu er jeg snart på det punkt at jeg tænker at vi har snakket nok og buggyled har snakket med mennesker nok og vi skal se at faktisk få bestilt nogle klistermærker.
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Hvis folk vil have de udvendige, er det bare et spørgsmål om at jeg siger "GO" - Alt er sendt og parat til tryk - Jeg er sq også mere eller mindre ligeglad med prisen - men jeg gider ikke at det skal være gennemsigtigt!
Lad nu ELNEF forhøre sig, det lyder som om han ved hvor han skal ringe hen. Så kigger vi på sagen senere idag.
Men under alle omstændigheder bliver ordren givet på mandag, for nu skal de igang!
(permalink) tf1 Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg har læst noget af denne tråd, og kan se at det strander lidt på pris og udførelse, jeg har en ven der laver billige mærker, så prøv ham det skal lige siges at hans leverings tider kan svinge
Henrik (røde) Thomsen
HT Reklame 43739061
mobilen er nok bedst 40515789
og hils fra jens nybo

og jeg vil gerne købe 4 stk.

PS jeg har en plotter samt folie i rød,sort og gul, altså ikke trykt men lag på lag, og udvendig montering og ganske gratis
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Enig i at det ikke skal komme an på prisen!!

Lad ELNEF lige høre ad og evt. også hos HT Reklame. Eller kan vi da godt sige "GO"!

Tak for det store arbejde du ligger i det BuggyLed!!

Mvh. Kåre
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 19 years siden | | | |
8O Hørt!!! Helt sikkert en stor tak til Buggyled :wink: Men ja lad os nu se dem i trykken..... Sæt igang :roll:
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg takker...
Nu er de sendt klar til tryk ved et par trykkerier, og jeg får tilsendt nogle prøver en af de nærmeste hverdage, hvis de er ok, starter vi produktionen.
Men hvad finder du ud af ELNEF?
(permalink) Elnef Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Mærker til indvendig montering lavet i silke tryk

100stk 3farver 2500,- eller stk pris v 100stk 25,-

John
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Kan de lave hvid farve?

Hvis ja, skal vi så ikke tage dem i stedet, hvis det altså ikke er for sent...?

Mvh. Kåre
(permalink) Elnef Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Hvid farve ingen problem

John
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Gå så igang ELNEF jeg køber 2 stk,helst røde,men ellers alle andre farver-bare der snart sker noget.
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) cardude Member
Skrev for 19 years siden | | | |
hva er det så det elnef tager sig af det.
(permalink) Elnef Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Må nok hellere skynde mig at sige at jeg sagtens kan få lavet mærkerne arbejder jo sådant et sted men det med at sende to hist og tre pist må i finde en anden til evt buggyled eller??

John
(permalink) BuggyLed Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Hey John, er det noget vi kan få en prøve på? Eller et tlf nummer, eller noget - så jeg kan kontakte firmaet?
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Har jeg forstået det ret, at ELNEF er firmaet...

Mvh. Kåre
(permalink) paradigm Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Ny bruger her, kanon ide med de klistermærker, jeg er klar på en 4-5 stykker til de føromtalte 25 kr eller hvor meget det nu blev til :D Send mig en besked om hvor jeg skal sende pengene og for at få min adresse.

Jeg foreslår desuden vi laver en sticky tråd hvor folk KUN kan poste et billede af deres køretøj og KUN hvis det er blevet stjålet. Vi holder jo nok alle øje med bobler og buggier i forvejen, især hvis vi ser mærket, så er det jo ikke svært lige at checke tråden hvis vi pludseligt ser en ny på gaden.

-Martin
(permalink) ROEN Member
Skrev for 19 years siden | | | |
T T T

:?
-------------------------------------------
VW Klub Nord

Reply »

You must log in to post.