Jeg har en kammerat i Texas, som netop har fundet en oval cabriolet fra 1957. Den vil han gerne sælge, og jeg har lovet ham at hjælpe med at formidle info om bilen.
Oval cabrioletter er jo ikke noget der dukker op særligt ofte her i vores nabolag. Hvis du går og drømmer om sådan en vogn, vil jeg mene at det her er et fantastisk objekt, som der ikke ofte er mulighed for at få fat på.
Stand:
Vognen er adskilt. Den vil blive monteret så den kan rulle.
Karossen er aldrig svejset og har minimalt med rust. Der er rust i bunden af de specielle cabriolet vanger der er monteret under varmekanalerne. Min kammerat siger at han ville vælge at skifte dem.
Front og bagpanel er afmonteret. Punktsvejsningerne er boret op, så det er let at montere andre. De originale er ikke inkluderet.
Bunden er helt perfekt. Den har fået nye filetter.
Kalesche stativ er i god stand. Noget af træet skal skiftes.
Originale døre er helt rustfri.
Dele:
Vognen er næsten helt komplet. Det eneste af de "svære dele" der mangler, er en W cabriolet bagklap. Den bagklap der medfølger er en original 1958-1963 cabriolet bagklap.
Med vognen er de originale sæder, ruder og rammer i god stand (også den originale bagrude), baglygter, etc. etc .....
Prisen han forventer for vognen er ca. 40.000,- og fragten er ca. 10.000,-. Jeg har selv en vogn stående hos ham, som jeg snart skal have fragtet hjem. Jeg kan 100% stå inde for hans troværdighed.
Prisen for en bare rimelig fin oval Cab ligger på 120.000,- og er den rigtig fin kommer prisen en del højere op. Her er der god basis for at lave en super fin.
Hvis du skulle være interesseret, så ring til mig eller send en PM.
tlf.: 2961 4961
Oval cabrioletter er jo ikke noget der dukker op særligt ofte her i vores nabolag. Hvis du går og drømmer om sådan en vogn, vil jeg mene at det her er et fantastisk objekt, som der ikke ofte er mulighed for at få fat på.
Stand:
Vognen er adskilt. Den vil blive monteret så den kan rulle.
Karossen er aldrig svejset og har minimalt med rust. Der er rust i bunden af de specielle cabriolet vanger der er monteret under varmekanalerne. Min kammerat siger at han ville vælge at skifte dem.
Front og bagpanel er afmonteret. Punktsvejsningerne er boret op, så det er let at montere andre. De originale er ikke inkluderet.
Bunden er helt perfekt. Den har fået nye filetter.
Kalesche stativ er i god stand. Noget af træet skal skiftes.
Originale døre er helt rustfri.
Dele:
Vognen er næsten helt komplet. Det eneste af de "svære dele" der mangler, er en W cabriolet bagklap. Den bagklap der medfølger er en original 1958-1963 cabriolet bagklap.
Med vognen er de originale sæder, ruder og rammer i god stand (også den originale bagrude), baglygter, etc. etc .....
Prisen han forventer for vognen er ca. 40.000,- og fragten er ca. 10.000,-. Jeg har selv en vogn stående hos ham, som jeg snart skal have fragtet hjem. Jeg kan 100% stå inde for hans troværdighed.
Prisen for en bare rimelig fin oval Cab ligger på 120.000,- og er den rigtig fin kommer prisen en del højere op. Her er der god basis for at lave en super fin.
Hvis du skulle være interesseret, så ring til mig eller send en PM.
tlf.: 2961 4961
-------------------------------------------
Type 1 1956 Ragtop, Karmann Ghia Coupe 1957, Karmann Cab 1957 + (1963 Stingray :-)
Type 1 1956 Ragtop, Karmann Ghia Coupe 1957, Karmann Cab 1957 + (1963 Stingray :-)