Motor til salg .....
Det drejer sig om en motor der mangler køleblik.
Strømfordeler, karburatorer, oliekøler, komplet longblok er der (alt er samlet)
Historien ifølge ham jeg har købt den af er at der skulle være lagt en skrappere knast i. Motoren blev så smidt i en bus med automat gear, men det viste sig ikke at køre så fedt sammen, så den blev hevet ud igen og han ville så lave den om til T1 og bruge den i hans bobbel. Men han nåede aldrig længere end at pille alt køleblikket af den før han fik solgt bobbel og mistede interessen for vw.
Den er med de org. Solex 40 karburatorer og de bevæger sig frit uden mærkbart slør.
Toppene er også de org S toppe (de bedse T4 toppe til tuning - hvis ikke lige du ligger inde med en porsche 914 motor).
Den tørnede fint rundt uden nogen problemer.
Alt i alt virker den sund.
Svinghjul er også stadig på den (minus koblingslamel og trykplade
Den ser fornuftig ud og har stået tørt og godt, der var stadig olie i ventildækslerne da jeg tjekkede om det var de rigtige toppe!
En af de bedste T4 motorer at tune på..... den har 86HK std.!!!!!!!!... hvis der så også er en lidt mere hidsig knast i denne gør det det jo nok ikke værre - evt. koblet sammen med et sæt 40mm DB karbs.. hmmmm
Jeg har ikke skilt motoren ad endnu.. vil prøve at sælge den som den er, og er der ingen interesse skiller jeg den ad og tjekker delene igennem og sælger i stumper.
TILBUD
Pris 2500 for motoren som den står, eller kom med et hurtigt seriøst bud/bytte eller andet.
Motoren ligger pt bag i min bil... så er du hurtig her i weekenden, så kan jeg levere den i nordjylland hvis det har interesse.
Jeg gider ikke useriøse henvendelser.. seriøse kan ringe på 29723399, og jeg har så mulighed for at sende billeder fra min mobiltelefon til e-mail (desværre den eneste mulighed jeg har!!)
Det drejer sig om en motor der mangler køleblik.
Strømfordeler, karburatorer, oliekøler, komplet longblok er der (alt er samlet)
Historien ifølge ham jeg har købt den af er at der skulle være lagt en skrappere knast i. Motoren blev så smidt i en bus med automat gear, men det viste sig ikke at køre så fedt sammen, så den blev hevet ud igen og han ville så lave den om til T1 og bruge den i hans bobbel. Men han nåede aldrig længere end at pille alt køleblikket af den før han fik solgt bobbel og mistede interessen for vw.
Den er med de org. Solex 40 karburatorer og de bevæger sig frit uden mærkbart slør.
Toppene er også de org S toppe (de bedse T4 toppe til tuning - hvis ikke lige du ligger inde med en porsche 914 motor).
Den tørnede fint rundt uden nogen problemer.
Alt i alt virker den sund.
Svinghjul er også stadig på den (minus koblingslamel og trykplade
Den ser fornuftig ud og har stået tørt og godt, der var stadig olie i ventildækslerne da jeg tjekkede om det var de rigtige toppe!
En af de bedste T4 motorer at tune på..... den har 86HK std.!!!!!!!!... hvis der så også er en lidt mere hidsig knast i denne gør det det jo nok ikke værre - evt. koblet sammen med et sæt 40mm DB karbs.. hmmmm
Jeg har ikke skilt motoren ad endnu.. vil prøve at sælge den som den er, og er der ingen interesse skiller jeg den ad og tjekker delene igennem og sælger i stumper.
TILBUD
Pris 2500 for motoren som den står, eller kom med et hurtigt seriøst bud/bytte eller andet.
Motoren ligger pt bag i min bil... så er du hurtig her i weekenden, så kan jeg levere den i nordjylland hvis det har interesse.
Jeg gider ikke useriøse henvendelser.. seriøse kan ringe på 29723399, og jeg har så mulighed for at sende billeder fra min mobiltelefon til e-mail (desværre den eneste mulighed jeg har!!)
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia