Hvad er forskellen på de sæt CSP sælger?
De sælger et sæt der går op til ->60, og et sæt fra 60-> og op efter.
Hvad er forskellen, og hvordan kan man se på et sæt om det er den ene eller den anden model.
Jeg står PT og skal købe et sæt, men jeg er noget i tvivl om det passer på min bund.
Jeg har en 62´ T1
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
[quote:8409d32a18="Rasser"]Hvad er forskellen på de sæt CSP sælger?
De sælger et sæt der går op til ->60, og et sæt fra 60-> og op efter.
Hvad er forskellen, og hvordan kan man se på et sæt om det er den ene eller den anden model.
Jeg står PT og skal købe et sæt, men jeg er noget i tvivl om det passer på min bund.
Jeg har en 62´ T1[/quote:8409d32a18]
Hey Rasser
jeg mener at forskellen er støddæmper fæstnet
men hvis du selv skal til og svejse de påspændings plader sammen så er der jo ikke noget problem
hilsen thomas 356 :twisted:
der er vel et problem hvis toppen af støddæmpertårnet sidder et andet sted på en f.eks 58´ bund i forhold til en 62´, så er længden på stiverarmene vel forskellig ??
jeg fatter bare ikke hvorfor de skriver 60´ som det år hvor det skiller
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Jeg er ikke 100% sikker, men mener det skifter på samme tid som der skiftes fra "tunnel" gearks og 30hk til "alm. gearks og 34 hk. Dvs 04/60 såvidt jeg er orienteret. Og forskellen ligger hovedsageligt i det som Thomas skrivewr.
Så du skal have en ny model Rasser.
T.
jeg kan ikke se problemet og mener bestemt at det er så tæt på
hinanden, hvis der er overhovedet er forskel - tror jeg ikke!
Men det skal jo lige siges et de stænger kan justeres MEGET og der er
ikke 10 centimeters forskel på de bunde!!!
som skrevet skal de jo svejse og der er der jo mulighed for at få tingene
til at passe i vinklerne...
Ok.... det er bare i orden, tak for hjælpen!
men jeg er egentlig ikke blevet klogere på hvorfor csp sælger to modeller, hvis folk alligevel ikke har problemer.
Men jeg har fundet en løsning, så jeg søger ikke længere efter torque bars... tak til alle
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia