Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Værksted i Odense!?

Tags:
No tags yet.

(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 19 years siden | | | |
8O Tror Kåre har ret!!! Jeg har også en makker der er klar på det, han er med i mit "rugbrøds" projekt, men ellers har han ikke noget vw! men det er vel heller ikke noget problem hvis bare de er nice guys :wink: :!: :?: :idea:
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Henrik W Member
Jeg kan desværre ikke komme d.7 feb, konen skal ha bilen til gynmastik.
Men hold i bare et møde, så høre vi vel hvad i finder ud af.
Henrik Westphal Mobil nr 20676928
Vw club Fyn
(permalink) Jesper_Fogt Member
Oki doki.

Vi tager en ny dato. Mandag d. 7 feb. Klokken 19.30

Vi skal vel lige være færdig med aftensmad :D
Som sagt, vil jeg stadig gerne være toastmaster

Jesper
(permalink) joe Member
det lyder godt, jeg ser frem til det møde... send mig en pm med adr el send en sms på 31213241 el på 40872827
(permalink) Kong Box Member
Henrik_W: Svendborgtoget kører lige til Odense. Så er der da sikkert nogen der kan tage dig med det sidste stykke, hehe.

Glæder mig til mødet. Send lige en PM med adressen!

Mvh. Kåre
(permalink) Galaxie Member
Hvis jeg må komme med et indspark til jeres rigtig gode idé, som jeg selv havde været med på, hvis jeg ikke havde været medlem et andet sted hvor der er værksted til rådighed.

Men... jeg mener at Odense/Fyn mangler en vintage klub, altså en klub der ser bredere end kun et mærke. Jo flere man er jo større er chancen for at man kunne leje sig ind i de helt rigtige lokaler, som måske ud over at skabe et værkstedsmiljø også kunne lave et klub miljø. Et sted man også havde lyst til at kommer når man ikke havde problemer med sin gamle bil, men bare gerne vil snakke med andre mennesker.

Det jeg mener er at alle der roder med gamle biler, uanset mærke, har tit de samme problemer og dermed også de samme interesser. Og jo flere man er jo stærkere er man når der skal løses et problem.

Håber ikke i bliver fornærmede over mit indlæg i denne VWerden :)
email: flemming@erkongen.dk
(permalink) joe Member
jeg kan kun give dig ret :wink:
det tror jeg også at der vil blive snakket om. Om det kun ska være VW eller en broget skare af bil glade tosser :D
Det her begynder at blive spændende, jeg vil gerne hører flere meninger om en blandet mærke "klub".........
(permalink) joe Member
ja det gør det :D vi skal bare få stablet en club på benene, byen har en del store lokaler der bare står tomme og klar til indrykning. så det skal nok blive godt :D 8) 8) 8) :wink:
Hejsa alle.

Tilmelding foregår på jf@wermatech.dk eller 28352828.
Jeg ville gerne lige have en idé om, hvor mange der kommer.

Jesper Fogt
Nå ja, og hvor skal vi så mødes??

Vi tager:

Højager 80
5270 Odense N

Tidspunkt 19.30
(permalink) joe Member
jeg er som sagt klar... :D
men er der nogen der nogen der kører fra odense C, da min VW står skilt ad i atomer, og jeg kan ikke lige nå at få den samlet til d 7 feb. kl 1930 :D :D
For så vil jeg gerne have et lift derud på landet :lol: :lol:
8O Jeg er også frisk og det er min makker også! Joe du kan nok godt trille med os der ud, det bliver nok ikke i vw vi skal "rejse" men lad os lige se om vi finder på noget! Jeg giver dig lige helt klar besked lidt senere joe!!! sæt igang
(permalink) Mette Administrator
[quote:992f8a4aa5="joe"]
For så vil jeg gerne have et lift derud på landet :lol: :lol:[/quote:992f8a4aa5]

:lol: man skulle tro Næsby/Søhus lå 50 km fra Odense C, men der kan da ikke være meget mere end ca. 7-8 km derud :wink:
~Mette
(permalink) nuser Member
Så kommer jeg sq gående, Højager er jo lige i baghaven, buggyen er på stald til det bliver godt vejr, der er sq også ledige "haller" på Højager, så det kan da være at "det" er løsningen, vi ses d. 7 feb. 19.30
Kunne i ikke lige komme med lidt flere kommentarer på mit tidligere indlæg omkring at gøre det bredere end VW?
(permalink) nuser Member
Da det i sidste ende bliver et spørgsmål om kr., tror jeg det giver sig selv, jeg har ingen problem med at "skrue" sammen med andre der har en andet mærke som hobby bil, min nabo mangler et sted at stå med hans sierra 4x4, som han gerne vil have lavet til en rallyvogn, for at køre manøvreprøver, jeg snakker med ham jævnligt, vi har nemlig kørt O-løb i flere år sammen, desværre for ham er han "bidt" af Ford, så til en fornuftig pris er jeg sikker på at han vil være med.
8O Jeg har absolut heller ikke nogen problemer med at "skrue" sammen med andre mærker, slet ikke! Jeg har som sagt også en makker der meget gerne vil være med, han køre ikke vw! Og super god idé med at det er ældre biler, men har heller ikke noget problem med at det også er nyer biler! det jeg siger er- Jo flere jo bedre- Jo bedre/større sted kan vi jo også finde! Så længe at der bare er nogen der kender dem der skal være med og siger at de er nice guys ser jeg inegn problemer nogen steder!!!! :wink: :!: :!:

VH MADS
(permalink) Heide Member
Jeg er helt klart med på ideen.... jeg i gang med opstart af bilfirma og mangler selv plads....
(permalink) Henrik W Member
Jeg vil lige høre om vi er enige. Der bliver holdt et møde, hvor der skal snakke om man kunne leje et værkstede sammen ik.

Synes bare at der står i nogle indlæg, at man vil starte en vw club, og det mener jeg ikke der er grund til da der er en vw club her på fyn.

Men er helt klar på at finde et værksted hvor alle kan være med uanset mærke.
Henrik Westphal Mobil nr 20676928
Vw club Fyn
8O Idéen er udelukkende at finde et sted hvor der er plads til at kunne stå og rode med sin gamle bil! og om det så bliver uanset mærke eller kun vw, det må vi jo diskutere på mødet! hvis der er nogen der har nogle idéer ud over dette synes jeg da helt klart de skal møde op på mødet så de kan komme med dem der :wink: :!: Jo flere Jo bedre- Sæt igang :roll: :!: :?:
(permalink) joe Member
jeg må i det hele taget melde pas til det med garagen, da jeg har fået job i Thisted fra den 1 marts :cry: :cry:
jeg ville ellers så gerne men det er lidt langt at køre for at komme i garage.

Er der nogle VW club deroppe omkring eller garager der har plads til min VW fra 56" og mig :D :D :D
[quote:4014d45643="Henrik_W"]Jeg vil lige høre om vi er enige. Der bliver holdt et møde, hvor der skal snakke om man kunne leje et værkstede sammen ik.

Synes bare at der står i nogle indlæg, at man vil starte en vw club, og det mener jeg ikke der er grund til da der er en vw club her på fyn.

Men er helt klar på at finde et værksted hvor alle kan være med uanset mærke.[/quote:4014d45643]

Hvis det er mit indlæg du hentyder til, så var det [u:4014d45643]ikke[/u:4014d45643] ideen at der skulle startes en VWklub, for som du selv nævner så findes den allerede på Fyn!
Det der var min idé var om man skulle overveje at lave et miljø hvor folk med Vintagebiler kunne mødes. Altså et sted hvor man kunne komme med sin MG, Ford A, Mascot, Amerikanerbil eller hvad man nu har? For det er jo mange gange de samme problemer vi har, hvor forsikre man, hvor får man forkromet, hvor får man malet osv osv?
Jeg kan godt se at det muligvis stikker lidt ud over hvad der oprindeligt var indlæget.
Men jeg synes måske det var en spændende tanke? Også fordi grundlaget for at starte sådan noget op er noget større end eksistens grundlaget er for de eksisterende klubber, da der er mange flere der kan være med på buddet.

Håber at dette var fylest gørende for min holdning.
Tillykke med jobbet Joe! Der overnatter jeg altid når jeg arbejder deroppe. Godt sted.

Men jeg har bedt om at få tilmelding på min mail eller på min telefon.
Jeg kan nu læse andetsteds at du har inviteret to andre med nogle nye fiat. Det finder jeg lidt underligt! Jeg har valgt at åbne mine døre, for nogle mennesker herinde fra, og ikke andet. Ikke at jeg er imod idéen om andre bilmærker i den forstand.

Jeg står nu et eller andet sted og tænker, hvor mange dukker der så op??
Forstå mig ret, jeg ved godt hvor mange biler der holder nede ved Texaco(otterupvej) om lørdagen. Indtil videre er vi syv, som jeg "kender" herinde fra. Da det er på mit firma vi mødes, ville jeg derfor gerne ha styr på hvem der kommer. Håber ikke dette misforstås, da det er skrevet i positiv ånd.

God weekend

Jesper
(permalink) joe Member
tak tak...
Jeg visdte ikke at det kun var for dem som var på Vw nettet. De 2 er ikke dem som holder nede ved texaco tanken hver evig eneste weekend, tværtimod, de er mere interesseret i at få et værksted de kan være i og pille ved deres biler og få en sludder for en sladder.
jeg kan godt forstå dig...men jeg troede at vi kunne få noget på benene der var for alle bilmærker og typer personer..

Reply »

You must log in to post.