Ikke for at pisse i jerndyngen men det er da heller ikke en 67ér klap - den er da ældre?
G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
jeg har bare set den "live"og efter min mening er den sej. flot arbejde bjørn. men lige et spørgsmål:
hvordan får du tingende til at svæve ligesom på billede nr. 6 ?
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
det kaldes trylleri (ståltråd)
nåååååååååååååå.......
Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
Der er for få roser i den her tråd.. Så flot arbejde må jeg sige..
Specielt motoren er nice.
Der SKAL vel chrome fælge på ikke :-)
R
Tlf: 61713873
Mail: R.E.Nielsen(snaulA)Gmail.com
jo jeg har et sæt helt nye 8-spoke fælge liggende men den skal lige synes først og tak for de pæne ord
Fed bil. Hvor kommer sæderne fra?
Lars
8) hey lars sæderne kan købes hos biltema til billige penge
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
Også skulderklap herfra. Jeg synes også det er fedt at se en Callooker for en gang skyld, og så synes jeg det ser lækkert ud at du har fået lakeret så mange dele, så de har sammenhæng med bilen.
Glæder mig til at se det færdige resultat. Hvor har du i øvrigt gjort af knapper til lys, vinduesviskere osv. Jeg synes ikke jeg kan se dem i handskerummet?
de sidder oppe under instrumentbordet det er jeg lidt spændt på hvad de siger til syn
Hej Buggybob
Godt projekt du har gang i, der.
Jeg havde i mine cal-look dage, også alle kontakter siddende under instrumentbrættet. Incl tændingslåsen.
Det var der ingen synsproblemer med.
Mark
8)
ja jeg er osse vildt glad for min 1500 fra 67 det jo rart at have skiver i for og en 1500 motor ja ja moderne undervogn er dejligt på min buggy :twisted:
den er alt for fed den står sgu flot med de lygter og fælge den må da også kunne bestille noget med den motor
Fed stil, fedt at der er nogen endnu der ikke bygger totalt originalt, og tør bruge nogle af de gamle custom-trics
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707