Jeg har lige fået startet min T4 2,0 CUér. Den var meget strid for starteren at dreje rundt. Det hjalp dog da jeg fik en stor lader sat til at hjælpe. Hvad kan grunden være til at den går træls? Den går forholdsvis nem når jeg skruer tændrøren ud.
Er det fordi at den har stået stille et par år så der sidder nogle aflejringer i cylinderne som lige skal væk?
Eller har det noget at gøre med at den er næsten nyrenoveret så den holder kompresionen godt?
Starteren er en sprit ny automatik starter, så det burde ikke have noget med den at gøre.
Jeg kunne ikke få benzinpumpen til at give noget. Jeg skiftede til en anden pumpe som jeg havde ligeende. Det hjalp intet. Til sidst prøvede jeg at pille trykstangen ud, og sammenlignede den med en anden jeg havde. Den var ca. 7mm kortere. Så den kunne ikke nå pumpen ordenligt. Så var det problem løst. Men hvordan kan det være at den var kortere? Er den simpelthen blevet slidt kort? Jeg synes bare at det lyder utroligt.
Er det fordi at den har stået stille et par år så der sidder nogle aflejringer i cylinderne som lige skal væk?
Eller har det noget at gøre med at den er næsten nyrenoveret så den holder kompresionen godt?
Starteren er en sprit ny automatik starter, så det burde ikke have noget med den at gøre.
Jeg kunne ikke få benzinpumpen til at give noget. Jeg skiftede til en anden pumpe som jeg havde ligeende. Det hjalp intet. Til sidst prøvede jeg at pille trykstangen ud, og sammenlignede den med en anden jeg havde. Den var ca. 7mm kortere. Så den kunne ikke nå pumpen ordenligt. Så var det problem løst. Men hvordan kan det være at den var kortere? Er den simpelthen blevet slidt kort? Jeg synes bare at det lyder utroligt.