Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  MERE litteratur sælges. SOLGT!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Ken_Nielsen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Sælges samlet: 3 stk. repro brochurer:

1. Dein KdF-Wagen (ca. 1938) <--SOLGT! SOLGT!
32 sider, Genoptryk fra engang i firserne.
Mange interessante billeder af de allerførste VW'ere... Et MUST-HAVE for alle KdF-VW-detalje-historie enthusiaster!

2. Der KdF-Wagen (ca. 1939) <--SOLGT! SOLGT!
Den med de flotte tegninger! Genoptryk.

3. KdF Trans-Art. <--SOLGT! SOLGT!
8 transparente sider + det løse. Repro.

De tre brochurer er ca. størrelse A4.
Sælges samlet for kr. 350,-. <--SOLGT! SOLGT!

1. RING: 30 29 60 29 <-- RING! RING! RING!
2. SMS: 30 29 60 29
3. Svar på annoncen her i forummet. Eller:
4. Email: brun_nougat@yahoo.dk

Mvh,
Ken


Lidt billeder:

1. Dein KdF-Wagen: (SOLGT!)
Image Hosted by ImageShack.us

2. Der KdF-Wagen: (SOLGT!)
Image Hosted by ImageShack.us

3. KdF Trans-Art: (SOLGT!)
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

.
-------------------------------------------
mobil: 60608016
(permalink) Ken_Nielsen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Tak for handelen (ovenstående) til køber, det gik sata'neme hurtigt! (ca. 15 sek!), så derfor:

MERE LITTERATUR S
-------------------------------------------
mobil: 60608016
(permalink) Ken_Nielsen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Hej Jesper :D

Ja så fik jeg endelig taget lidt billeder af min split i søndags... enjoy...

Mvh,
Ken.


Min split...
Image Hosted by ImageShack.us

Bagfra... to forskellige døre, højre dør er den rigtige split dør, venstre dør
hører til Zwitter og op til august 1955. Der er forskel på hvordan de
indvendige håndtag er placeret. Jeg har 2 rigtige døre til at stå.
Image Hosted by ImageShack.us

Motoren er en 24 hk med det rigtige motorblik, den rigtige karburator og
den flade strømfordeler. den har dog mange forkerte dele, men jeg har
vist fundet det der mangler: Det rigtige delte blæserhus, glat 8mm
benzinpumpe, "T"-luftfilter, "stjerne"-tændspole, dynamo med bøjle
og "plus"-laderelæ.
Image Hosted by ImageShack.us

Forfra...
Image Hosted by ImageShack.us

Tag med hul...
Image Hosted by ImageShack.us

Tankstol... ikke så slem...
Image Hosted by ImageShack.us

Reservehjulsbrønd... skal lige reppes lidt...
Image Hosted by ImageShack.us

Med luftindtag i torpedosiderne... kun fra april 1951 op til Zwitteren.
Image Hosted by ImageShack.us

Split instrumentbord...
Image Hosted by ImageShack.us

Bilen indeni, sæderne er fra en 1953'er, så jeg mangler alle sæder fra en
split. Bundfiletterne er også for nye, så jeg mangler sædeskinner fra før
august 1955 og donkraftophæng fra før ca. august 1959 tror jeg.
iIvertfald den gamle type, mener de går op til august 1959.
Image Hosted by ImageShack.us

Bagrude indefra...
Image Hosted by ImageShack.us

Venstre side...
Image Hosted by ImageShack.us

16" hjul, diagonaldæk...
Image Hosted by ImageShack.us

Norema tagbagagebærer produceret i Danmark i halvtresserne...
Image Hosted by ImageShack.us

De løse dele er naturligvis udstillet i et skab i stuen...
Image Hosted by ImageShack.us

Dele til den indvendige betjening af "automobilet"...
Image Hosted by ImageShack.us

Udvendige dele...
Image Hosted by ImageShack.us

Den glatte benzinpumpe til 8mm benzinrør (findes også i 6mm til Zwitter
og de allerførste ovalere.)
Image Hosted by ImageShack.us

"Stjerne"-tændspole... er vist egentlig for gammel til en 1951'er, men
hellere for gammel end for nyt... :wink:
Image Hosted by ImageShack.us

...slut...
-------------------------------------------
mobil: 60608016

Reply

You must log in to post.