Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Frontklap rust

Tags:
No tags yet.

(permalink) Hansen-Danmark Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Hej.
Se billede, kan en reparation af sådan en rusten snude holde,
Hvilken metode kan evt. anbefales, eller skal jeg bare til lommerne og købe
en ny klap, Jeg tænker på, at hvis det er en sydom de har, kan man så finde en
god brugt. Mvh Kenneth
(permalink) Hansen-Danmark Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Ok det er ikke nemt at se, men der er små rust huller i
(permalink) vwanders Member
Skrev for 19 years siden | | | |
8) Det kan sagtens laves, det er "bare" at forme et stykke plade der passer.. Men hvis du ikke har mod på/evner til det, så kan du sagtens finde en bedre brugt.
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) tagsnket Member
Skrev for 19 years siden | | | |
svar : Frontklap rust.


hvis du selv kan svejse, og syntes det er meget skægt (som jeg) ...
så er det intet problem lige at banke et nyt stykke og svejse ind...
du skære det væk der er dårligt (lige snit) ... og skær gerne 2-4cm for neget væk, så du er SIKKER på der er "NY" plade at svejse i...
det stykke du så forsigtigt har skåret ud, dek lægger du på dit værkstedsbord, og former så noget der MINDER om det der er skåret ud (inden for 2-5mm) .. ersten former du når du svejser det på, men :::::: giv dig GOD tid under vejsningen, da HELE klappen ellers slår sig >> og her mener jeg : den hurtige varmeudvikling kan sprede "flimmer" ... eller også kaldet : buler LANGT op af hjelmen ...

Køling : trykluft / fvis det er nødvendigt.


Mvh Tagsænket.
(permalink) Hansen-Danmark Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Oki
Det lyder meget let når man læser det herinde ved pcén, jo jeg kan/ og har også mod på at svejse det, det ømme punkt er nok som tagsænket skriver, det med varmen, der har jeg ikke den store erfaring, da jeg er vandt til at svejse i lidt mindre følsomme emner, men det skal da prøves, med trykluft og fugtige klude som køling.
Mener du jeg skal skære snude snippen helt af ? den bukke kant er jo også gennemtæret .
Mvh Kenneth
(permalink) tagsnket Member
Skrev for 19 years siden | | | |
jeg ved ikke hvor meget der skal skæres af :-/
... men under alle omstendigheder, skal der skæres så meget væk at det er til at lave, så der ikke kan opstå ydereligere mulighed for videre-tæring :-)

.... PS PS PS .... jeg skrev IKKE fugtig luft... fugt er "nøgent" metal´s V

Reply

You must log in to post.