hej er der nogen der kan give mig en fornuftigt forklaring på hvorfor atmin motor knalder meget særlig i lave omdrejninger det er en t 1 1600 men er bygget om til 1800cc med dobbelte weber og 2 enkelte udstødning er det fordi at de udstødning ikke går sammen og møder modstand ??? eller er det tændingen ?? jeg har fået instilt både tænding og de 2 weber på aut værksted så det håber jeg at de står som de skal
er der nogen der har en ide om hvorfordet knalleri
mvh
Biki
Det er svært pr. internet. Det kunne jo bare være dine platiner der ikke lukker ret meget op.
Hvad har du gjort og hvornår er det startet ?
Er alt nyt ?
Tændingssystem ?
Knalder den også i tomgang ?
osv.osv ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
lyder som den er for mager i blandingen
MVH Dennis
hele tænding systemet er nyt og kaburatorene er justeret med måling og idag har vi gået tændingen efter en gang til og alt skulle være ok, men det er ligesom om den ikke forbrænder rigtigt ja den knalder også i tomgang
mvh
Biki
Nej det har du jo ret i. Når den knalder forbrænder den ikke rigtigt.
Forkert tændingsrækkefølge ?
1432 ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Utætte indsugnings eller udstødningspakninger?
Ikke fordi det nødvendigvis er svaret på dit problem, men så er den hurtigste måde at få en motor til at gå dårligt, at montere "bazooka" udstødninger, som dem du nok har.. Det er noget fanden har skabt!