Det er også helt perfekt.
Jeg har super travlt med alt andet end vw i øjeblikket. (Specielt et 110 siders projekt om trafikplanlæg i hovedstadsregionen som skal være færdigt d. 20 maj)
-------------------------------------------
Ring: 28118212
Det lyder sgu lidt kedeligt...
Faktisk meget interessant (når man er en syg freak som mig), men tro mig efter at have arbejdet med det i et helt år begynder det at stinke. Heldigvis mangler jeg bare at skrie speciale nu (det kommer til at handle om omlægning af registreringsafgiften)
Husk at skrive noget om lavere kantstene og stadfæstelse af retten til at skrue på åben gade.
G.
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
hvorfor lavere kantstene gus???,har du nogle problemer med dem
hilsen kylle
ps undskyld søren det var ikke for at ødelægge dit indlæg,ses vi på søndag i hannover
[quote:61f43da45e="Gustav_t"]Husk at skrive noget om lavere kantstene og stadfæstelse af retten til at skrue på åben gade.
G.[/quote:61f43da45e]
Alle kan skrue på åben gade, det er bare få der tør :twisted:
Det sjoveste er at jeg har fotalt den lokale politistation at den stod der på svenske plader som var udløbet.... Ja ja, var politimandens svar.
SP jeg lover jeg stopper pølsesnakken nu
Det er iorden...
Der skal sgu være tid til pølsesnak...
Ja, så blev jeg færdig med den...
Syntes sgu selv den blev ret fed...
mums der lige som den skal være !!! den ville sku pynte i min garage...
Jamen, du ved hvor jeg bor Jacob... Du kommer bare og henter den... :lol:
Den er blevet cool.
Har du en synsforbro du sætter på når syner den eller "kender" du en synsmand som ikke har noget mod der ikke er støddæmpere foran?
Min kammi Maskinaben som ejer værkstedet vi skruer i, har en synsforbro jeg kan låne... Så det er ikke noget problem...