Projekt The High Roller! Update ko
8) Ja Ja kåre, du kan jo bare komme forbi og give en hånd med, har jo set dine stof projekter, det går jeg meget godt :lol: Nu er den da blevet synet og kommet på plader så det er da en start :P så nu er jeg på vej ud og nyde solen med åbent stål skyde tag 8) 8O billeder kommer :wink:
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Tillykke med det! Ikke en dårlig dag at cruise i i dag...!!
Mvh. Kåre
Så er der lidt update på The High Roller! Har fået tæpper i , sænket den foran og har fået mangels 356 hjul på.... men har kun bagpå for tiden idet at jeg skal have smallere dæk på de foreste :wink:
Kan ikke helt finde ud af om jeg skal få den malet eller om den skal have lov til at stå i original lak :!: :?:
Men det bliver nok til en motor til her til venter når den skal i den kolde garage og stå 8)
Og lige et sidste...... kom endelig med kommentare og ider til andre ting der kunne være cool på den :P
Den ser super godt ud! Behold endelig den originale lak. Skal du have den malet ordentlig, bliver det dyrt og farven den har nu er rigtig fed.
Men, men. Du har jo positiv camber på dine baghjul! De skal da neee' derfra.. :) Et enkelt hak vil være lige i øjet.
mvh Thomas
It's not just a car
It's a volkswagen...
Tlf: Enoghalvtres Tooghalvfems Seksogfyrre Seksogfirs
Ja det er også næste projekt, det er at få den smidt helt til jorden..... jeg tænker også at beholde den originale lak og så bare få rep. den de steder hvor den er grim..... (læs er der slet ikke, men hvide pletter i stedet :lol: ) nogen der kender nogen gode til at rep. sådan noget? chipsaway eller?
Ja, behold original lakken (nu har du jo også lige pudset og poleret den, ik'?)
Enig. Nu hvor du har fået den ned foran, skal den da også lige have et hak bagved...
Du skal vel også have lavet dit chrom, før den bliver helt i top!
Mvh. Kåre
jow jow..... det skal jeg helt sikkert... har skam også både nye kofangere og lygte kranse til at ligge, de skal også på i løbet af vinteren... tror jeg får brug for min termo kedeldragt her til vinter :lol:
jamen så må jeg rundt og snakke med lak folket og høre om de kan reppe lidt for mig :wink:
Hvis du har mod på det skal du da helt klart selv prøve at reppe lakken. Prøvede det selv, på en Golf godtnok, med en spraydåse med den originale farve. Resultatet blev rigtig godt, det kræver tid og omhyggelighed, men er egentlig ret sjovt og koster ikke mange kroner.
Så vidt jeg husker ligger "The High Roller"s skønhedspletter inden for det muliges kunst.
Det kunne da være vi skulle lege lidt sammen en dag og reparere lak. Jeg har jo også en grimme en jeg skal have ordnet. Jeg er bare ikke så vild med at starte på det, da jeg ikke ved noget om det...
Mvh. Kåre
¨jamem det kan vi da godt se på 8) ...... så kan jeg lige køre forbi ved min gamle maler og høre hvordan vi bære os bedst ad, det kan han helt sikkert forklare mig :wink: det er altid sjovest at lave tingene selv :!: :idea:
Når kæresten skal handle i IKEA.... Så er man glad for at man har soltag i bilen :lol: :wink:
Så selvom solen ikke skinder kan det da bruges til noget "fornuftigt" :roll:
Lad mig gætte! Er det en "Benno" cd-søjle...?
Eller en "Penis" opbevaringskasse..?
Det er en CD søjle..... også lige i øjet..... Hvordan kunne du gætte det Kåre!?
ahr den er lige lille nok til at være en "penis" opbevarings box...... ved slet ikke om IKEA føre den slags? nogen der ved det!? :lol:
VAR!!=!??!?! Er det rigtigt? har de noget der hedder "penis".... de er gale de svenskere.........
Men ok Cool nok :roll:
[quote:994f055433="vwanders"]Det har de fandme![/quote:994f055433]
Har du selv købt en "penis" :lol: :|
[size=9:994f055433] Du kan tage det... øllebrød, hvad ellers :P [/size:994f055433]
Jeg mener de tog den af programmet - eller gav den et andet navn da det kom i satireprogrammerne på DR2..
Men de har stadig et skab der hedder "Knep"..
btw. så betyder det "sjov" eller noget i den stil på svensk..
[quote:6a5b4bb85e="vwanders"]Jeg mener de tog den af programmet - eller gav den et andet navn da det kom i satireprogrammerne på DR2..
Men de har stadig et skab der hedder "Knep"..
btw. så betyder det "sjov" eller noget i den stil på svensk..[/quote:6a5b4bb85e]
(det er også sjovt på dansk)
Nu hvor vi er ved emnet..
Jeg har i mange år holdt af udtrykket "fjong", men..
Igår blev jeg oplyst at det dækker over "Stådreng" på svensk, så mon ikke jeg kommer til at parkere
det udtryk i disse
Dare to be different
Mikkel... jeg kan så nemt sætte mig ind i det du skriver...
Jeg har nemlig præsteret at skrive "kuk kuk" som start på en samtale på MSN til en svensker en gang..
Det var så dér jeg lærte hvad kuk betyder på svensk!! :oops:
~Mette
Ved pænt besøg fra udlandet, blændes elevatorenes 'I FART' -skilte :lol:
Mob. 2682 0060
[quote:7e502691f5="mSTIGAARD"]Det er en CD søjle..... også lige i øjet..... Hvordan kunne du gætte det Kåre!?[/quote:7e502691f5]
Fordi jeg købte en for 4-5 år siden, og da jeg så skulle have en til havde de ikke den rigtige farve mere. Kun i Tåstrup! Og da de ikke kan bestille hjem fra hinanden, måtte jeg jo starte bussen og tage til Tåstrup...
Mvh. Kåre
[quote:aa3d03f4ef="Hardcore"][quote:aa3d03f4ef="mSTIGAARD"]Det er en CD søjle..... også lige i øjet..... Hvordan kunne du gætte det Kåre!?[/quote:aa3d03f4ef]
Fordi jeg købte en for 4-5 år siden, og da jeg så skulle have en til havde de ikke den rigtige farve mere. Kun i Tåstrup! Og da de ikke kan bestille hjem fra hinanden, måtte jeg jo starte bussen og tage til Tåstrup...
Mvh. Kåre[/quote:aa3d03f4ef]
en lille tur fra eller til..... ingen skade til :lol: Men du havde nok lidt bedre plads i bussen kan jeg forstille mig :wink:
ellers en fin lille samtale her.....
Den er FJONG :|