Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  SOLGT....1'er fra 1967, påskens b

Tags:
No tags yet.

(permalink) WayZee Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Da jeg har måtte erkende, at tiden ikke rækker til at give tilstrækkelig med opmærksomhed til vores bobbel, skal den nu sælges.

Baggrundsinfo:
Indregistreret første gang 26.04.67 i Sverige. I 2001 henter jeg den til DK idet den gamle mand (1. ejer) nu ikke længere har behov for den gode bil. Jeg syner den juli 2002 uden anmærkninger, efter at have skiftet bremserør og slanger, hovedbremsecylinder, en enkelt cylinder på højre baghjul, skiftet varmekasse samt to nye topstykker.

Det seneste års tid har jeg så desværre ikke haft tid (grundet arbejde i back-ass-developing-countries) til at vedligeholde den ellers gode bil. Den har derfor holdt på gaden, hvor den desværre har fået nogle parkeringsskader foran. Idioter med jydekrog og manglende afstandsbedømmelse har således lavet tre buler foran på bilen (se billedet). Bilen har kørt ca. 125.000 og står pt. uden plader!

Motoren har egentlig gået ganske fint, men mine manglende evner til at justerer den har gjort at den pt. ikke spinder som en mis. Jeg er dog sikker på, at der blot skal justerers lidt på solex'en og så er det bare der ud af i forårssolen.

Som nævnt har bilen haft en ejer ud over mig. Han har holdt den efter bedste evne, og bilen er spækket med værktøj (lavet af nissen), vinterdæk samt andre spøjse ting (har blandt andet det originale ejer emblem foran, som biler blev udstyret med den gang). Han har også jævnligt givet den techtyl, hvorfor bunden også er ret sund!

Mit bedste bud på en fremtid for bilen er at man med et par nye skærme (og evt. forklap) har en glimrende daily driver, der kan holde i mange år frem. Bilen ser måske lidt træt ud i lakken men kabinen er dog ekstremt frisk, og sæder, loft etc. er i rigtig super form.

Prisen på den er sat til 9 kilo (men bud modtages selvfølgelig også meget gerne!!!)

Jeg er i næste uge (d. 29. marts til 2. april) i Vietnam, og kan derfor i den periode bedst træffes på min mail. Derefter skulle der gerne være hul igennem på mobil 29 49 46 63.

Skynd dig og slå til, og kom nemt til den bedste årgang 1'ere ;)

JC
(permalink) turbo-michael Member
Skrev for 19 years siden | | | |
er bilen solgt endnu?
(permalink) WayZee Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Den er ikke solgt endnu, men jeg har modtaget nogle mails fra interesserede. Regner med at vide mere i kommende weekend (når jeg er retur fra Naaam). Du er dog velkommen til at droppe mig en mail, hvis du stadig er intereseret.....så har jeg nemmere ved at samle op på henvendelserne!
JC
(permalink) WayZee Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Så er den solgt (primært en oplysning til jer der har sendt mails etc.)!
(permalink) munken Member
Skrev for 19 years siden | | | |
congrats...så kan du lige ændre overskriften på indlægget så der står solgt, skipper;-)

Cheers
Kasper

PS: Pas godt på den Klokmose;-)
-------------------------------------------
Let it flow - let yourself go
Slow and low - that is the tempo

Reply

You must log in to post.