Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

kan det laves på mine vw døre

Tags:
No tags yet.

(permalink) MichaelF Member
Skrev for 19 years siden | | | |
problemet er at der ikke er lavet et sæt til T1 endnu.. men på: http://lsd-doors.de/content_e/70_Kontakt/anfrage.php kan du anmode dem om at lave til en T1'er.. så det er bare komme igang, eller evt igang med at lave nogen selv.. så er de bare ikk tüv godkendte, og ikke synes med sikkerhed..
(permalink) E Member
MichaelF: Fordi du selv laver "LSD" beslag skulle den gerne kunne synes med dem på - Kender da bl.a. til en der har selv har lavet det til sin Toyota :roll: Men der er ikke bare lige at lave en kopi af de beslag - Har hørt om nogen der har prøvet uden det store held - Så du kan nok lave din egen konstruktioen :D Nu har KW os patent på deres besalg :?

E
(permalink) MichaelF Member
ville bare mene det går ind under konstruktiv ændring, og derfor ikke kan godkendes ifølge reglerne, uden en form for godkendelse.. kan godt være jeg tar fejl..
regner heller ikk med at det er vildt nemt at lave, men måske man kunne tilpasse et sæt fra en golf 1'er eller lign.. måle op hvor det passer med hullerne og hvor meget plads der er i hullet bag døren, så kunne man nok få noget til at passe med en del fingersnilde! kan selvfølgelig blive en dyr fornøjelse hvis det blir noget pis :D
(permalink) E Member
Dem der lavede til den Toyota snakkede hele tiden med synshallen - Så det er nok måden at gøre det på :wink: Du kan godt gøre som du snakker om men hver beslag er lavet specielt til de forskellige biler - Hvis jeg husker rigtig. En dør fra en golf vejer med garenti lidt mere end en fra en bobbel? Så første gang du åbner døren flyver den nok til "månen" :? Der er en ind på vagcars.dk der sælger nogle LSD beslag til en Golf 3 - De koster 6500 men var nede i 5500 for et par dage siden.

Men hvad med at lave nogle døre der er hægnslet oppe i toppen (hjørnet) så bliver det lidt ala mågevinger samt stadig lidt "LSD" :D

E
(permalink) Anonym Member
[quote:33416912f5="Scharling"]Hvad er der galt med at lave lidt sjov ?? Har da selv haft iden. Men det falder på at døren går ind under dørstolpen, og så kan den ikke komme op.

Så skal den først gå lidt ud og så svinge op. Men det er for stort et stykke arbejde at få det til at fungere.

Mågevinge bilen er sådan set let nok, da den bare lukker lige op.

Selv at lave kidnapper døre ( selvmords døre ) er pisse svært. ( se mit nye projekt her til sommer ) specialt hvis man vil have skjulte hængsler.

Men der laves nogle hængsler til golf osv. der får dørene til at åbne sådan. pris. i dk. kr. ca. 16.000 kr for 2 stk !!!!!! Så kan jeg sku godt bruge mine penge til andet. "f.eks plys intræk..." :roll: Host- Host.
[/quote:33416912f5]
Helt enig !
"LSD" beslag kan ikke bare lige sådan sættes på en T1, fordi dørene er konstrueret med udvendige hængsler.
"LSD" beslagene er udviklet til indvendige hængsler :(
Men med en [u:33416912f5]MEGET[/u:33416912f5] stor omgang med vinkelsliper og svejser kan alt lade sig gøre....
Har selv prøvet at lave en T1 med selvmords døre og skjulte hængsler, det kræver meget arbejde
(permalink) Anonym Member
Hovsa, glemte brugernavn i ovenstående indlæg.... :oops:
(permalink) Sholmen Member
Jeg vil nødig være en lyseslukker, men jeg tror sgu ikke det kan lade sig gøre med lsd-dørene. Dels fordi dørene på en bobbel jo er hængslet uden på bilen og der ikke er ret meget plads mellem dør og dørstolpe til et beslag når døren er lukket. Og dørene på en bobbel er også ret høje i forhold til deres brede. Jeg tror døren vil være meget i vejen når man skal ud af bilen, hvis man altså fik det til at virke. Det med at hængsle døren i a-stolpen istedet kan godt lade sig gøre. Jeg har set det på en citroen ax engang, men man skal jo så bare være opmærksom på at dørene fylder ret meget når de åbnes.
Men gå dog igang med projektet alligevel. Får du det til at virke er det cool... Det er ikke set før ihvert fald. (Lige bortset fra den med mågevingerne) :wink:

Reply

You must log in to post.