Flot buggy og fede fælge,topkarakter herfra 8)
Rigtig cool buggy! Tillykke med den...
[quote:6bed6ed50a="microracerdk"]Det skum du har brugt til at formgive i, ved du hvad det hedder? - og hvormeget koster det? - og sidst men ikke mindst hvor har du købt det, meget gerne firmanavn/adresse/telefon nr. Kunne nemlig måske være interessant at bruge til mit "insania" karosse project...[/quote:6bed6ed50a]
Led eventuelt efter "extruderet polystyren"-plader. Det skulle blive brugt til isolering og være blåligt, det skulle også være tilgængeligt i langt de fleste byggemarkeder(silvan?). Fordelen er at "boblerne" i materialet er meget små og det skulle være nemt at arbejde i. Prisen kender jeg ikke, men jeg gætter på at det ikke er helt gratis...
Det blå som du omtaler hedder "styro form" Men det kan heller ikke tåle polyester- Men det er meget finkornet og kan berabejdes som blødt træ.
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
[quote:0da4db1f48="microracerdk"]Det skum du har brugt til at formgive i, ved du hvad det hedder? - og hvormeget koster det? - og sidst men ikke mindst hvor har du købt det, meget gerne firmanavn/adresse/telefon nr. Kunne nemlig måske være interessant at bruge til mit "insania" karosse project...[/quote:0da4db1f48]
Jeg ved desværre ikke hvad det hedder, men jeg har købt hos gut der laver glasfiberbåde på hejreskovvej i kvistgård - men jeg tror ikke at han ligger der mere. mener det kostede omkring 1000,- ialt i skum, polyester, hærder og fiber. så pænt dyrt er det.
Vh Enghoff
*mk3 buggy*1975 1303 cab*1965 splitbus
enghoff@tdcadsl.dk - tlf.27202411
[quote:f790fc3394="microracerdk"]Hvad er det enligt for nogle fælge du har på?, jeg syntes det lidt ligner "torque trust II"?!?[/quote:f790fc3394]
Det er torgue trust II 6x15 foran & 8x15 bag. absolut de fedeste til buggy dem måtte jeg bare eje. derfor alt det skum/glasfiberarbejde med at gøre skærmene de 5cm bredere.
Vh Enghoff
*mk3 buggy*1975 1303 cab*1965 splitbus
enghoff@tdcadsl.dk - tlf.27202411
Den ser squ godt ud fint stykke arbejde.Glæder mig til at få peppet min op også.
MVH Karsten
MIB Aalborg
25747518