diverse dele til bus og buggy-snar
Vil blot lige sige, at jeg har set sæderne, og de er utroligt fede.
-------------------------------------------
Michael
hej hvad siger du til 250 for speedertræket med forsendelse
Lind du vandt auktionen du sender bare en email med din adresse, så svarer jeg med et kontonummer - det vil koste ca 150 at sende dem med postdanmark . tillykke med dem
Og til bobbeltossen - 250 er okay - men så får du de ringe trækstænger med kan sagtens virke - men er lidt sløve i fjedern - skal bare ha en ny fjeder, og det er så 250 eskl fragt :D
rettelse :
de gode stænger er nu solgt , så nu er prisen 250 med "ok" trækstænger eksl fragt - eller et karton cecil inkl fragt - også går jeg ikke laverer . så blir det på hylden... :D
mvh Ib....
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
De bliver afhentet i Randers :wink: Evt. ta'r mig og jens bukbjerg en tur i samlet trop til randers. Jeg giver lige lyd imorgen :)
det er iorden - aå bliver jeg også fri for at køre på posthuset - de tror jo snart at jeg er julemandens indkøber derover - hehe
550 var godt nok billigt , når de nye sædeunderstel koster 580 alene , dvs jeg har smidt 30 kr og to okay sæder gratis med - jeg er sgu såååh flink , men det er jo en auktions betingelser medmindre der er mindstepris, det var der så ikke i dette tilfælde :D
kan du ik lige smide et billed på når du har tid ( speedertræk)skal lige se om det er sådan et jeg skal bruge . og hvis det er det er jeg køber :D
ja også kunne du ovenikøbet ha fået dem leveret - hvor tit er det liiige det sker - men det er jo for sent nu desværre.... :cry:
Ja sur numse. det er nok granitten der trykker. :wink: Du må lige sige til hvis du støder på nogle andre.
så er motoren solgt til Anders - auktionen er slut
lige et spørgsmål
den tagbagagebærer - uden fødder skriver du !
kan de købes eller skal man selv igang med svejseren ??
mobil nr: 22-26-03-12
du skal selv igang - men bukker du selv noget rør kan vi lige svejse dem på når / hvis du henter den, eller kan jeg lave nogen med holde beslag mod mer pris .... men jeg har dårlig tid i tiden , så lav det selv og spar penge - - - mange penge :wink:
det skal lige siges at det er en tidstypisk model - ikke noget moderne noget i firkantet rør eller lign - , det er den gode gamle rør model fra en gammel brandbil - dog ikke med trælameller
Hejsa, som sagt kigger mig og Jens bykbjerg op til dig efter vores sager, men Jens bestemmer hvornår det bliver...noget med en transporter der ikke er helt køreklar.. 8) I'll keep you posted...
jeg skal desværre bruge en der er "hel"
har sgu ikke evnerne til at lave det selv - så det er pænt og holdbart
mobil nr: 22-26-03-12
[quote:c584d0ebb4="Lind"]Hejsa, som sagt kigger mig og Jens bykbjerg op til dig efter vores sager, men Jens bestemmer hvornår det bliver...noget med en transporter der ikke er helt køreklar.. 8) I'll keep you posted...[/quote:c584d0ebb4]
det er iorden - jeg har også snart, så i sammen kan lave en lille caravane herop - alle dem der lige skal hente noget de har købt - skulle måske lave et lille forårsmeet - hehe , jeg ser jer når i kommer :D
og pluogh - det er bare iorden