Det er godt nok en heftig undervogn, som du har bygget der. Den kan vist holde til alle de heste som du kan stoppe i den.
Det ser godt ud!
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
Lige et billed mere fra en anden vinkel..
Jeg kan huske der var en diskussion på Shoptalkforums ang. afstivning af baggaflerne. Der var en gut der havde lavet det på næsten samme måde som dig, hvor afstivningen går ned foran trækakslerne. Det viste sig så desværre, at gaflerne stadig kunne flexe lidt det sidste stykke ud til spidsen, og derfor slap han ikke helt for hjulhop.
Ikke ment som en sur misundelig kommentar, men man kunne overveje om det ville hjælpe at lave en stiver der gik fast på gaflen så langt bagude som muligt - hvis du forstår mig?
Du har jo muligheden for at lave det nemt nu, så længe toppen ikke er smidt på.
Ellers ser det sgu cool ud, lækkert med Race projekter.
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Enig Rasser, hvis du laaser et af mine tidligere indlaag vil du ogsaa se at der staar jeg ikk er helt faardig med afstivningen.. de afstivninger du henviser til er under fremstilling :wink:
Spring
[quote:0a6b58c1c6="GetBackOnTrack"]Enig Rasser, hvis du laaser et af mine tidligere indlaag vil du ogsaa se at der staar jeg ikk er helt faardig med afstivningen.. de afstivninger du henviser til er under fremstilling :wink:
Spring[/quote:0a6b58c1c6]
ok cool
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia