Nu skal jeg snart af med min tunede 1600 motor og jeg vil gerne vide hvad jeg ca. skal tage for den.
Den er bygget på en 1300 44 hk ab blok. Nye 1600 cylindre, stempler stempelringe, afvejede plejlstænger og stempler, 1600 portede toppe, slebet ventiler, Engel 276* knast, nye lejer, stødstænger og pakninger i motoren, shadek oilepumpe med fullflow oilefilter samt doghouseoiliekøler, chrome skjolde. Den skal sælges uden alu remhjul, 009 fordeler, weber og tarmslyng men med std. fordeler, std. karburator og std remhjul.
Motoren har kun kørt 5000 km efterrenovering og kører perfekt! Den har vel 80 hk eller deromkring.
Hvad kan jeg forlange for sådan én?
og så lige et billede til de foto-liderlige
[img:c51e404d2a]http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/88153.jpg?14-04-2005%2014:46:59[/img:c51e404d2a]
Den er bygget på en 1300 44 hk ab blok. Nye 1600 cylindre, stempler stempelringe, afvejede plejlstænger og stempler, 1600 portede toppe, slebet ventiler, Engel 276* knast, nye lejer, stødstænger og pakninger i motoren, shadek oilepumpe med fullflow oilefilter samt doghouseoiliekøler, chrome skjolde. Den skal sælges uden alu remhjul, 009 fordeler, weber og tarmslyng men med std. fordeler, std. karburator og std remhjul.
Motoren har kun kørt 5000 km efterrenovering og kører perfekt! Den har vel 80 hk eller deromkring.
Hvad kan jeg forlange for sådan én?
og så lige et billede til de foto-liderlige
[img:c51e404d2a]http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/88153.jpg?14-04-2005%2014:46:59[/img:c51e404d2a]




