Takker for de mange svar(flere er selvfølgelig velkomne),føler mig ihvertfald jeg er lidt bedre rustet nu til at springe ud i projektet,har en del gode venner rundt om i landet,det kunne være sjovt og se hvor den er billigst :D :D
Husk lige at når der er søge hos told og skat på bilen så går der er halvt år inden der må søges på den igen !
Med mindre der er ændringer der er væsentlige for afgifts-beregningen !
Nord-Jyden
Okey,jeg kaster mig sku ud i det og ser hva der sker.. :D :D
[quote:10ce7f073f="Nord-jyden"]Ja så var jeg jo ikke helt skæv på den !
Der skal lægges næsten 23.000 kr for den i depositum i Frederikshavn det er da pænt højt ik !
Så må jeg da håbe dem der kommer for at vurdere den ved lidt mere om det.
Nord-Jyden[/quote:10ce7f073f]
Mon ikke det er pga. der ligger en 2.0 t4 i den?? Stinkdyr har en buggy næsten magen til min, årgang osv, men med en 1500 motor med næsten 10hk mere, den blev lige vurderet 3k højere kun pga. motoren.. Samme tidspunkt og i samme told område.
Jo jo selfølgelig har den 2,0 T4 motor indvirkning på afgiften.
Men jeg har også en vurdering på sammen buggy men med en 1,2 T1 motor og den var kun 2.000 kr lavere !
Se her er der lidt at tænke over ik ! :!:
For kan du tune en 1,2 eller en 1,3 T1 motor op til de 70 pålidelige heste som en 2,0 T4 har standard for kun 2.000-4.000 kr så vil jeg da gerne have opskriften på det. :idea:
Bilen er så oven i købet synet og godkent med det, så når nu du møder peter betjent så behøver man ikke få stress når han går omkring din vogn !
Nord-Jyden
[quote:c1966181ec="Nord-jyden"]
Bilen er så oven i købet synet og godkent med det, så når nu du møder peter betjent så behøver man ikke få stress når han går omkring din vogn !
Nord-Jyden[/quote:c1966181ec]
Jeg ku´ikke ha´sagt det bedre.
T.