Så er Eurokruzeren godkendt.
Det er jo dejligt. Har været hos en flink synsmand i Randers der stemplede og smilede og var rigtig rar.
Kørte glad og fro videre på min færd. Bilen skulle over på hvide plader fra gule så jeg kunne da lige slå et smut forbi told&skat og deponere 6.000 for så at skråne over gaden og hente nummerpladerne. Bilen har altid været dansk så ingen toldsyn og den slags....
Troede jeg FEJLAGTIGT!
Bilen skal til vurdering da den skal godkendes til veteranafgift.
Nu er der vel ikke ændret noget på bilen spørger den rare dame.
Nej ikke andet end de konstruktive ændringer jeg lige har fået godkendt og skrevet på registreringsattesten .
Jeg har indbetalt knap 6000 og kan regne med at skulle af med 14.000 mere hvis de ikke vurderer den er veteran.
Hvad er jeres erfaringer med lak og den slags (bilen er nymalet)
og hvad med bremser og den slags?
G.
Det er jo dejligt. Har været hos en flink synsmand i Randers der stemplede og smilede og var rigtig rar.
Kørte glad og fro videre på min færd. Bilen skulle over på hvide plader fra gule så jeg kunne da lige slå et smut forbi told&skat og deponere 6.000 for så at skråne over gaden og hente nummerpladerne. Bilen har altid været dansk så ingen toldsyn og den slags....
Troede jeg FEJLAGTIGT!
Bilen skal til vurdering da den skal godkendes til veteranafgift.
Nu er der vel ikke ændret noget på bilen spørger den rare dame.
Nej ikke andet end de konstruktive ændringer jeg lige har fået godkendt og skrevet på registreringsattesten .
Jeg har indbetalt knap 6000 og kan regne med at skulle af med 14.000 mere hvis de ikke vurderer den er veteran.
Hvad er jeres erfaringer med lak og den slags (bilen er nymalet)
og hvad med bremser og den slags?
G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook