Hej
Jeg har en 2,0 T4. Men pakningerne i karburatorerne er færdige og der siver benzin ud alle steder med et temlig voldsomt benzinforbrug til følge(nåja, det er måske heller ikke heeeelt ufarligt :wink: )
Jeg har to valg muligheder(går jeg da ud fra):
1. Købe et repsæt til de orginale karbs
2. Sætte det sæt 48mm IDF'ere på som jeg har liggende til mit 2,4L projekt...
Umidlbart vil jeg jo synes at det er dumt at pakke de gamle karbs om hvis jeg alligevel ikke skal bruge dem når jeg skal i krig med mit motorprojekt til efteråret...men samtidigt bliver det jo også halvdyrt inden jeg er færdige med at få de IDF'ere til at køre på så lille en motor(og måske enda med tvivlsom ydelse?)...eller hvad?
Ville i ikke give de gamle karburatorer en chance eller hur?
På forhånd tak for hjælpen.
Jeg har en 2,0 T4. Men pakningerne i karburatorerne er færdige og der siver benzin ud alle steder med et temlig voldsomt benzinforbrug til følge(nåja, det er måske heller ikke heeeelt ufarligt :wink: )
Jeg har to valg muligheder(går jeg da ud fra):
1. Købe et repsæt til de orginale karbs
2. Sætte det sæt 48mm IDF'ere på som jeg har liggende til mit 2,4L projekt...
Umidlbart vil jeg jo synes at det er dumt at pakke de gamle karbs om hvis jeg alligevel ikke skal bruge dem når jeg skal i krig med mit motorprojekt til efteråret...men samtidigt bliver det jo også halvdyrt inden jeg er færdige med at få de IDF'ere til at køre på så lille en motor(og måske enda med tvivlsom ydelse?)...eller hvad?
Ville i ikke give de gamle karburatorer en chance eller hur?
På forhånd tak for hjælpen.



