Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  indstilling af motor

Tags:
No tags yet.

(permalink) klokmose Member
Skrev for 19 years siden | | | |
motoren på min 67 var helt død, da jeg købte den... men efter nye tændrør og kabler, indstilling af platiner og en rensning af karburatoren kom der liv i den.

problemet er bare at den er sindsyg svær at starte, men kommer der først liv i den og så slukker den igen med det samme. starter den uden problemer. problemet kommer så når den har holdt stille i længere tid

må indrømme jeg ikke er noget motor geni, da det første gang jeg roder sådan rigtigt med det... og har bare ladet tæningen stå som den gjorde ud fra et hak i beslaget

motoren er en standard 1300, går fint i tomgang og køre som sådan udemærket

er det bare et spørgsmål om indstilling, eller er der måske et andet problem?
(permalink) vwanders Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Det kan være at benzinen løber ud af svømmerhuset, hvis pakningen på "bundproppen" er dårlig.

Prøv at skrue toppen af karburatoren inden du starter den, og se om den er blevet tømt over natten..

Den bundprop jeg snakker sidder i siden af svømmerhuset og giver adgang til hoveddysen. Der sidder bare en kobberskive på som pakning.
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) klokmose Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:9d5f4aa0b3="vwanders"]Det kan være at benzinen løber ud af svømmerhuset, hvis pakningen på "bundproppen" er dårlig.

Prøv at skrue toppen af karburatoren inden du starter den, og se om den er blevet tømt over natten..

Den bundprop jeg snakker sidder i siden af svømmerhuset og giver adgang til hoveddysen. Der sidder bare en kobberskive på som pakning.[/quote:9d5f4aa0b3]

har lige renset dysen, og skiftet bakning... så vil ikke mene den er utæt?
(permalink) vwanders Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Nøøhh, medmindre du ikke har spændt den..
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) klokmose Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:af1295f4ea="vwanders"]Nøøhh, medmindre du ikke har spændt den..[/quote:af1295f4ea]

når for pokker, skal man også det... det nok derfor det hele rasler.

kikke på det igen, for det lyder jo sansyndligt at fejlen ligger i at svømmerhuset er utæt
(permalink) vwanders Member
Skrev for 19 years siden | | | |
8) Det er et meget godt sted at starte i hvertfald..
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk


Reply

You must log in to post.