Køb nu, kør lidt i den inden vinteren, lav lidt småfix til vinter, så har du en god og billig VW til foråret, og stadig længe til næste syn.
Vil helst sælge i ren handel, men er evt. interesseret i bytte som hel eller delvis betaling, dog et krav at det er luftkølet VW.
Har du noget rigtig intersant at bytte med, kan jeg evt. lægge lidt mønt oveni.
------------------------------------------- Ingen VW for første gang i 25 år. AircooledBoxer.dk
Efter næsten 3800 klik på denne tråd, og en del henvendelser fra DBA, kom der for [i:97083fd172]første[/i:97083fd172] gang en og kiggede, og så var den SOLGT 8)
Så nu kan jeg koncenterer mig om dem her: `52 projekt og `59 projekt og hvad der ellers falder forbi..... :roll:
------------------------------------------- Ingen VW for første gang i 25 år. AircooledBoxer.dk
(permalink)teknisk uheld se ny snibekeprofilMember
Skrev for 19 years siden
| | | |
Tusind tak for turen i din bobbel... Betragt den venligst som helt og aldeles solgt...
Dejligt at se at den holder hvad du lover.... :lol:
Jeg vender hurtigst muligt tilbage...
Venlig Hilsen Vibeke :P
P.s Ja det var mig der var den første der kikkede..der er noget galt med datoen...Jeg har skravet dette 021005
[quote:17e305c381="snibeke"]
P.s Ja det var mig der var den første der kikkede..der er noget galt med datoen...Jeg har skravet dette 021005[/quote:17e305c381]
Datoen fejler ikke noget, men tidszonen står nok forkert på din profil, prøv at rette den.