En blæser mere på gaden..
G´aften!
Ja så kom Type3 Nr.69 endelig tilbage på plader idag.
Efter 2år "på bukke" så er den idag rullet igennem omsyn.
Stor tak til SHP - vwanders - type3henrik og Corvair-morten!!
+ alle dem som har leveret dele og gode råd!.
Vi ses derude!..
Ps.
ja ja SHP, jeg skylder en citronmåne!
[img:56f231bf1d]http://i9.photobucket.com/albums/a59/t3-mikkel/Pit%20Pics/000_0865.jpg[/img:56f231bf1d]
http://i9.photobucket.com/albums/a59/t3-mikkel/Pit%20Pics/000_0864.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a59/t3-mikkel/Pit%20Pics/000_0879.jpg
-------------------------------------------
Dare to be different
Lyder total nice..... Tillykke med det.... :D
8) Så gir' du jo en lille éen!
Tillykke med det..
Det er bare god damn lovely!..
Og U bet ya Anders! Mon ikke jeg dukker op med snuden fyldt af kølige pils.
Nu skal den bare lige sænkes permanent.!
-------------------------------------------
Dare to be different
tillykke med det.
Så må man vel hellere åbene øjnene, så kan det være der er en mulighed for at se den her i byen
MVH Ole
rart at se den er kommet på gaden igen - den holdt i min gamle garage med deffekt motor for snart 4 år siden - er der stadig T4 motor i - den var vist lidt træt dengang
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
8O tilykke med den.... den ser lækker ud men flere billeder!!!!
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Tak alle sammen!
Ja, nu skal den sgu ud på vejene!
Billeder kommer!..er på vej ud af døren afsted på ferie..
Bornholmer:
Nej der er standardmaskine i nu, men der er en AN914/T4 undervejs!.
Var det den motor der var i da den holdte ved dig?..
Det må jeg vist lige hører lidt mere om!
-------------------------------------------
Dare to be different
der sad en T4 i men noget karboride værk, ikke vild , men bare alm 1800 tror jeg det var , det var KKWA der havde den dengang - det er derfor der er en speciel forhøjet motorplade i den - hvis den da stadig sidder i den... ellers er der ikke så meget mere at fortælle - den ligner sig selv nu , som den så ud dengang, han havde den kun i en måned tror jeg, og kan ikke huske hvem der købte den derefter
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Ok!..
Den har dæleme godt nok været rundt den bil!
Tror jeg kommer til at lave et "stamtræ" snart.
Det ender med de fleste herinde, har haft en hånd på hende engang.! :)
det var så mig fra fyns land!..
-------------------------------------------
Dare to be different
Hey godt at se den gamle pensionerede racer på plader igen. Glæder mig til at se den her i weekenden.
Har du snart fået slammet den og fjernet denne gyselige galionsfigur du har monteret på det billede? Det gik altså af mode engang i tidernes Godmorgen - at du ved det....
Løft dit horn min ven og lad og os drikke lidt mjød.
-------------------------------------------
Mvh Søren. Tlf 50 312 312
Hørte i dunket?...Stillevej´s bump er nu min fjende!
[img:cbec432229]http://i9.photobucket.com/albums/a59/t3-mikkel/Pit%20Pics/slam.jpg[/img:cbec432229]
-------------------------------------------
Dare to be different
:roll: Den er SLET ikke lav nok foran!
Jeg vil vædde på du kan lave fuldt styreudslag endnu, uden at høre skrabelyde..??
Det skal man ikke kunne på en T3...
Hehe.. ja roolig nu.. vidste det ville skabe tumult.!
Billedet er taget før vi nåede til snuden...
Den er dog ikke i kælderen, for så havde jeg sgu ikke kunne komme ud af værkstedet!!
Som du kan se er den 2klik nede bag, så hvis vi monterer i 3 hak for, og dykker snuden, så kan jeg fortælle om det er plat eller krone, hvis du ligger en mønt under det ene forhjul!..
Bedre billeder kommer når jeg husker Cam eller på BM.!
Jeg kan ikke komme op af rampen ude ved dig... :lol:
[img:1fb5b50187]http://i9.photobucket.com/albums/a59/t3-mikkel/Pit%20Pics/slam2.jpg[/img:1fb5b50187]
-------------------------------------------
Dare to be different
Ser godt ud det der :twisted:
Endelig en Type 3 i det rette luftlag, det ses sjældent på vores breddegrader. Det plejer kun at være på thesamba.com og i andre Ulande man kan opleve en så Low T3.
Men nu begynder bekymringerne at melde sig.... kan jeg komme op over den kantsten der?!? Skraver den på når jeg skal ind og tanke? Taler af egne erfaringer du :| Men det er STILEN!
Det må se fedt ud i virkeligheden.
-------------------------------------------
Mvh Søren. Tlf 50 312 312
8) Nu er jeg mere rolig..
[quote:2d947525fc="SHP"]Ser godt ud det der :twisted:
Endelig en Type 3 i det rette luftlag, det ses sjældent på vores breddegrader. Det plejer kun at være på thesamba.com og i andre Ulande man kan opleve en så Low T3.
Men nu begynder bekymringerne at melde sig.... kan jeg komme op over den kantsten der?!? Skraver den på når jeg skal ind og tanke? Taler af egne erfaringer du :| Men det er STILEN!
Det må se fedt ud i virkeligheden.[/quote:2d947525fc]
Det er jo det fede ved det! :D Daglige udfordringer i massevis! Selv øldåser på vejen kan give en farlig larm når de hænger på forbroen!
Fedt med en low T3 - Tillykke med skiltene
Godt så anders!!..
Tak Mathiasen
Og hva angår udfordringer, så får jeg løbende
påmindelser fra min udst., som ikke just er det
optimale setup til Low riding...
Men det går vel over med tiden, som man sir´!
If sparkz doesn´t fly, your too high!..
"Set her på nettet" :)
Apropos øldåse:
[img:b432759598]http://i9.photobucket.com/albums/a59/t3-mikkel/Pit%20Pics/exhaust.jpg[/img:b432759598]
-------------------------------------------
Dare to be different
Ja, den bliver nok slebet til som tiden går!
[b:0ffc4f06e7]Extreme driving is defined by trying to hurdle speedbumbs in a single motion, or climb into driveways while maintaining your exhaust!![/b:0ffc4f06e7]
[quote:47a6db700d="mathiasen"]Ja, den bliver nok slebet til som tiden går!
[b:47a6db700d]Extreme driving is defined by trying to hurdle speedbumbs in a single motion, or climb into driveways while maintaining your exhaust!![/b:47a6db700d][/quote:47a6db700d]
Det er sgu stof til eftertanke det der... :roll:
Har gået og tænkt over om det rent faktisk virker.. at man
udnytter det "re-bounce" i fjedrene man får, når forhjulene rammer
og derved får mere luft til maven..
Nogen der mestrer diciplinen :?:
-------------------------------------------
Dare to be different
Hvis du kører hurtigt nok, så letter bilen i det øjeblik forhjulene kører over bumpet - og vognen er airborne et par meter.. Det er normalt nok til at udstødningen ikke rammer. Det er dog lidt hårdt ved dine forfjedre og dæmpere, men hva'..
Det sir du godt nok...
Men se ham her.. Tror ikke det er hans forfjedre der
piner ham:
http://www.big-boys.com/articles/100gcrash.html
Du afviser altså mathiasen´s teori eller hva?
bring it on!!.
-------------------------------------------
Dare to be different
8)
Sådan skal det gøres Osvald Hofmejer..
Hvordan går det med bekymringerne?
Men, nu ingen grund til at være så Empi.
[img:8066632cf3]http://www.sitecenter.dk/shp/nss-folder/scrapbog/Mikkel_Pis.JPG[/img:8066632cf3]
-------------------------------------------
Mvh Søren. Tlf 50 312 312