Er der nogen der har erfaringer med at kontakte de svenske myndighder i Vägverket?
Jeg mangler papirer på en type 1 jeg har købt billigt derovre. Den var egentligt til reservedele, men er den er så god at jeg gerne vil indregistrere den. Ejeren siger han har omregistreret den og gider ikke have mere med sagen at gøre. Jeg har gjort alt for at aktivere ham, men intet hjælper! Jeg har dog ikke modtaget nogen papirer, og ser mig nødsaget til at forsøge at skaffe papirerne selv.
http://www.vv.se
De svarer ikke på mails, og deres servicetelefoner virker ikke når man ringer fra udlandet, fx DK (Hvilket de også skriver på deres hjemmeside!). Jeg har prøvet fra flere fastnet, mobilen og Skype...!
HAr prøvet alle disse numre:
Vägverkets telefonnummer: 0771-119 119
Texttelefon: 0243-750 90
Kundtjänst för fordonsfrågor: 0771-14 15 16
Texttelefon: 019-19 77 80
Servicetelefon +0771-252525
Ifølge vvs hjemmeside bør jeg kunne få nye papirer og tjekke at sælger har omregistreret ved at ringe til deres servicetelefoner, men det er jo lidt svært når man ikke kan komme igennem!
(er i øvrigt ikke i tvivl om at sælger var retmæssig ejer af bilen idet der er masser af besiktningspapirer/vejskay osv for bilen med hans navn på, og jeg har en købekontrakt)
Er der nogen der har nogle gode forslag?
vh -Mikkel-
Jeg mangler papirer på en type 1 jeg har købt billigt derovre. Den var egentligt til reservedele, men er den er så god at jeg gerne vil indregistrere den. Ejeren siger han har omregistreret den og gider ikke have mere med sagen at gøre. Jeg har gjort alt for at aktivere ham, men intet hjælper! Jeg har dog ikke modtaget nogen papirer, og ser mig nødsaget til at forsøge at skaffe papirerne selv.
http://www.vv.se
De svarer ikke på mails, og deres servicetelefoner virker ikke når man ringer fra udlandet, fx DK (Hvilket de også skriver på deres hjemmeside!). Jeg har prøvet fra flere fastnet, mobilen og Skype...!
HAr prøvet alle disse numre:
Vägverkets telefonnummer: 0771-119 119
Texttelefon: 0243-750 90
Kundtjänst för fordonsfrågor: 0771-14 15 16
Texttelefon: 019-19 77 80
Servicetelefon +0771-252525
Ifølge vvs hjemmeside bør jeg kunne få nye papirer og tjekke at sælger har omregistreret ved at ringe til deres servicetelefoner, men det er jo lidt svært når man ikke kan komme igennem!
(er i øvrigt ikke i tvivl om at sælger var retmæssig ejer af bilen idet der er masser af besiktningspapirer/vejskay osv for bilen med hans navn på, og jeg har en købekontrakt)
Er der nogen der har nogle gode forslag?
vh -Mikkel-