Specifikt den fra spolen til cutoff og heater coil - skal man brug en bestemte type ledning, nu er min fuldstændig brandt væk...
Kan ikke find noget i haynes bogen om hvor meget spænding og modstand de skulle ku klar.
-------------------------------------------
Det jeg ikke kan, kan jeg lære!
Ganske almindelig 1,5 kvadret.
Hvis de er brandt tror du så ikke at du har vænt noget forkert og det er derfår din motor ikke kan start
Tror då ik du har kåblet dem over plattinern
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Tror jeg ikke Frank, jeg havde kun taget dem af fra carb'en og havde mærkede dem så jeg vidste hvor de skulle hen igen.
Jeg var glad for min første investering til bilen var en brandslukker selvom jeg ikke havde brug for den dengang.
Tak for svaret.
-------------------------------------------
Det jeg ikke kan, kan jeg lære!
Jo men hvis de er smeltede, er de nok blevet koblet til stel.
Tomgangsventilen og chokeren skal på klemme 15 eller + på spolen og platinerne til den anden.
Hvis klemme 15 spændingen kobles sammen med den fra strømfordeleren, kortsluttes den til stel hver gang platinerne lukker.
Du er vist heldig hvis ikke dine ledninger er brændte helt op til tændingslåsen.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Jeg har ikke rørte ved de forbindelse på tændspolen kun der hvor de er forbundet til carb.
Ledningen smelted da bilen kørte og bagefter kunne bilen godt starte.
Isolering på ledningen var totalt smeltede og den del af ledningen fra cutoff til heater coil brandt helt igennem.
-------------------------------------------
Det jeg ikke kan, kan jeg lære!