Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Ang. Projekt til vinter!! S

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 20 years siden | | | |
SE DU HELLERE AT F
(permalink) julius Member
Gæst Skrev:
SE DU HELLERE AT F
(permalink) julius Member
Har droppet vwnettet, der er for mange underlige oplevelser med folk der har fået grød i hovedet..
De er født med lort i munden..

Projektet kommer ik på vw-nettet men en anden side.

tak for nu og tak for dem der har været behjælpelige! vh
(permalink) jpwest Member
Syns det er synd ,er jo sådan set ikke vwnettet`s skyld,må jo bare sige at dem der skriver alt muligt uden login,springer man da bare let hen over,da de ikke kan betegnes som seriøse,specielt hvis ikke hvis de bare skal komme med negative udmeldinger,så kan man da i det mindste være logget ind,hvis man har noget på hjertet,både positivt og negativt,min mening er dog den type folk vil du finde overalt,både Irl. og i cyberspace,Irl. kan du bare se hvem de er
West
(permalink) Kong Box Member
Julius; ærgeligt hvis du holder ved at du ikke vil sætte projektet her på vwnettet...

Det er godt nok ikke lige min stil, og jeg synes det ville være synd at bruge en originalbil til det brug, men det er mit synspunkt! Jeg har stor respekt for at du har et andet!

Du fik nogle klø herinde, da vi fik opfattelsen at du ikke var helt fin i kanten, men virkeligheden var jo en anden!!

Synd at en ussel "gæst" skal ødelægge det for vwnettets daglige brugere, at følge et spændende og anderledes vw-projekt!

Håber du skifter mening. Vwnettet er nok danmarks beste, mest seriøse og mest velbesøgte vwforum (måske endda bilforum) ...kommer ikke så mange andre steder!

Mvh. Kåre
(permalink) Anonym Member
Håber du skifter mening. Vwnettet er nok danmarks beste, mest seriøse og mest velbesøgte vwforum (måske endda bilforum) ...kommer ikke så mange andre steder!

Mvh. Kåre

Det har du ret i men fik en speciel velkomst herinde og de klø jeg fik er glemt uden rigtig jeg har følt dem berettiget.

For nogle dage siden skulle jeg se at en sælger til den bobbel jeg har nu rådede andre ik at sælge ting til mig, selvom sagen var en helt anden men det har sælger og jeg snakket om. det er cool nu!!!

og så en lam gæst der fyrer lort af...

har fået nok af at skulle forsvare mig om nogle underlige ting der ikke er rigitge, på skrift og ikke verbalt...

Jeg kommer til at lave mange forskellige projekter fremover men det må tilfalde en anden web-side.
der er rigtig mange cool personer herinde men også mange....'
Har mødt en del vw´folk som ik er herinde fordi de føler der kan være en ubehagelig spydig tone og nogle "sjove" holdninger/diskutioner der er åndsvage.

Men en stor tak til de mange folk der er hjælsomme, det er virkelig kanon...

vh Julius

Reply

You must log in to post.