Volle's Streetster
Hottentot: Jeg har søgt på et par andre biler, jeg kan bare ikke huske hvor længe der gik..., man er jo lidt spændt, ikke fordi den skal ud og køre hverken i dag eller i morgen, men....spændt er man jo....bliver sgu nok skuffet....!
Anders: Så det ville den...? Med fare for at lyde som en komplet idiot, så synes jeg faktisk den ser ok ud, den er selvfølgelig pænere live!
Men...når jeg nu skal i gang med den, så ryger der da nok et par sænkningsfjedre på den.
Hvordan er det med plads til hjulene når man sænker en 1302/03'er?
Pt. står den på Brazilfælge, jeg kan ikke lige huske dimenitionerne på dem, men det kan godt være der ryger noget andet på...
[quote:85bf26cad0="Volle"]Med fare for at fyde som en komplet idiot, så synes jeg faktisk den ser ok ud.[/quote:85bf26cad0]
[img:85bf26cad0]http://img396.imageshack.us/img396/623/gul2mf.jpg[/img:85bf26cad0]
Hmm.. :wink: :wink:
hej Ole
Det er ret tidligt at du søger om afgift ? men du har jo også ild i rumpetten :wink:
Men hvis afgifts foreslaget er ekstremt dyrt, og der går lang tid før du er klar til syn, så kan du jo altid søge igen. Det gjorde jeg på bussen, det gav da 800.- i rabat(jeg fik dog en efterregning på 105.- efter fremvisning, så det gav kun 695.- i rabat..)
Anyway..kan du huske hvad jeg sagde om de forhjul der, Anders har squ ret
ind med dem. Har lige hørt at CSP i tyskland har indkøbt fælgmaskine, der kan lidt af hvert, måske kan du få smallet fælgbanen, så er det lidt kønnere. Eller hvad med de der nye BRM'er (er det ikke dem fra New Beetle) så kunne den få en "new school" stil.
Og hvis du lige fik en grøn motorklap på hville den være hård.
Vi ses
Ronnie :D
Anders:
Du skal lige tage højde for at bagende står på terassen som er ca 10 cm højere, og venstre forhjul står i blomsterbedet, det er ikke så ekstremt i virkeligheden!
Ronnie:
Jeg ved endnu ikke hvilken opsætning jeg vil køre med af fælge, men noget skal der gøres, for de Brazil der sidder på, de stikker lige en tand for langt ud foran....
Grøn motorklap? Jeg maler den matsort til at starte med som vi snakkede om... :wink:
Og.... ang. afgiften...jeg regner ikke med at blive tilfreds med det svar jeg får, og så har jeg jo god tid til at bokse med dem ang det....
Så snart garagen er klar, bliver den ihvertfald splittet og lavet tip-top i kaross og bund og hvad den nu ellers trænger til af sliddele...
Det varer heller ikke så længe inden der er garage-warming....håber jeg da? :wink:
Men...ang. sænkning....hvad er der plads til af hjul hvis man sænker en 1303??
Fik lige en lille griner i dag....
Jeg skulle leje prøveskilte i Rødovre....Så sidder der en ung pige ved disken. Hun spørger så hvor den anden halvdel af reg. attesten var? "Den er i Sverige på Vägværket", svarede jeg (den havde vi jo udfyldt som man skal ved eksport.... Så siger hun at hun skulle bruge bilens stelnummer, og på reg. attesten stod kun chassinummeret!
tag ikke fejl af mig og anders, vi er skam flinke fyre - der skal være plads til lidt konstruktiv kritik.
den forrude ramme skriger - jeg vil choppes, JEG VIL CHOPPES... bare en 8 -10 cm jeg lover dig det bliver en helt anden bil at se på, så lige i kælderen og et sæt polerede centerline, så er du klar til sommer 8)
fint projekt, tillykke med den
Jeg er skam kun glad for kritik, det er rart at få en masse forskellige idéer, tips & tricks! :wink:
Jeg ved ikke med ruderammen, synes ikke den er så slem igen...? Det er ihvertflad ikke det første der bliver lavet på den, nu skal den laves klar til syn og synes og plader på, så næste vinter kan jeg lave alle sådan nogle ting...
Men Centerlines....ret god idé faktisk! Men....jeg ved ikke om det er mig, men jeg synes da ikke der er skide meget plads i hjulkasserne foran på sådan en 1303?
Men....er der ikke en der kan photoshoppe et billede af den i kælderen med centerline's på...? Jeg er ikke nogen ørn til den slags!
jo hvis jeg må male hanekam på forklappen - hehe
send bare et billede fra siden, så skal jeg lige lave et hurtigt et ;-)
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Jamen, det skal du da være velkommen til, det kan jo være jeg synes det ser fedt ud! :wink:
Jeg har sendt dig en mail med billeder....
her er de så - kunne ikke lige dine nogle iorden centerlines , andet end dem her - but that's it
sorry det tod lidt tid - men fik lige naboen på besøg til fredagsbajer :P
Sejt! Sådan tror jeg sgu den skal se ud; jeg vælger dog at holde mig til den gule farve, synes den passer godt til den, og den står faktisk forholdsvis pæn i lakken, kun meget få steder der skal repareres....
Tak for hjælpen Ib! :wink:
welbecomme
det er også bare fordi jeg err en sucker for [i:99618ed39d]continental porsche orange[/i:99618ed39d] også ville lige vise hvad man kan fremstille i photshop på ca 10 min hvis man har lyst til at sætte sig lidt ind i det...
Det kunne godt være jeg skulle prøve at sætte mig lidt ind i det, har bare ikke tiden til det i øjeblikket..... men så er det dejligt at der findes sådan nogle venlige sjæle som dig, Ib! :wink:
En fin bil - specielt når den kommer ned hvor den hører hjemme og får nye hjul på.
Jeg glæder mig til at se den live
Ps. Prøv at photoshoppe forruderammen lavere
Ring: 28118212
[quote:0e8c450b72="SorenJ"]
Ps. Prøv at photoshoppe forruderammen lavere[/quote:0e8c450b72]
det tager mere end 10 minutter
og in real life bliver det sgu også lidt svært at korte den buede rude ned, det ville jeg ikke gøre på en 03er
på de ældre er det jo lidt nemmere
Det er klart. At skære stålet over er det mindste problem. Ruden der imod... kan der overhovedet skæres i sådan noget laminat/hærdet glas?
Ring: 28118212
alt kan lade sig gøre - det er bare et spørgsmål om hvad man vil betale, jeg mener at ha hørt at man kan skære i det med en vandstråleskærer..
men tror det er DYRT..
og volles vogn er vel egentlig okæi med en alm rude syntes jeg
Jah, det ville ikke gøre noget, om forruden var 5-7 cm lavere, men det er noget hyr at lave. Talte med en nordmand som havde fået choppet sin forrude i sin type 3. Det havde kostet 2300 kr + ruden.
Sjovt nok tænkte jeg osse i Centerlines da jeg så farven.
MEN, af med de forp****** øjenbryn, blinklygterne ned i kofangeren, knapt så lav bagi som på billede. Så er den ved at være der. Den gule farve er cool nok IMHO. (Den kommer til at stå i pæn kontrast til alle de der matsorte der kører rundt i Kbh.)
T
Højden bagi synes jeg nu passer meget godt IRL, men lygtekasketterne skal af, blinkene har jeg ikke tænkt mig at gøre noget ved lige med det samme, alt sådan noget detalje noget bliver til næste vinter....
Jeg tror jeg lader ruderammen være som den er, jeg synes ikke det er så grimt igen, og taget i betragtning af hvad det koster at gøer de og hvad der går af tid, så ser den bare endnu pænere ud som den er!
Btw....hvad beryder IMHO...? :?
In My Humble Opinion. ;-)
T.
AAaaaaa.....sådan! :wink:
Ja, man lærer jo hver dag!
[quote:15d75083d2="SorenJ"]En fin bil - specielt når den kommer ned hvor den hører hjemme og får nye hjul på.
Jeg glæder mig til at se den live
Ps. Prøv at photoshoppe forruderammen lavere[/quote:15d75083d2]
Jeg kan kun sige i lige måde! Hvis du nu skulle komme fori øen, så er du velkommen til at stikke snuden forbi! :wink:
Og fuck for er det et skodland vi lever i, havde købt et par prøveskilte så jeg lige kunne komme ud og prøve den lidt af inden den skal skilles ad; og så pisser det ned!
Hej volle
fed vogn !!!! ikke for at snage men hvad bliver afgiten på sådan en sag?
overvejer selv at lave noget lignende med en 03èr jeg har holdene der alligevel skal ha den helt store omgang
M.v.h Kim F LF vwclub
VW 63 type 1
VW 64 type 1
kf4951@gmail.com