Efter at mekanikeren har skiftet koblingen (haft motoren ude) vil den ikke ta gassen jævnt. Den knalder også noget. Ved lejlighed kan motoren gå ud hvis jeg bremser for hårdt.
What can it be???
han har vel fået rykket på strømfordelern, eller revet slangen af til vacuum-forstilleren ( hvis der er en)
-------------------------------------------
Lok: Ved Holbæk. 4300
Mob: 30286653
Når motoren knalder kan det skyldes forkert tændingstidspunkt eller for mager blanding. Prøv at rense dine dyser i karburatoren og check tændingstidspunktet... Hvis der er skidt i tomgangsdysen vil motoren knalde i udstødningen, og det er måske også derfor den går ud når du slipper gassen og bremser...
Men som sagt - prøv at rense dyser og check tænding... det tager ikk mere end 5 min... så må vi lede videre efter fejlen hvis ikke det er dét...
Er det en Bus?
Hvis det er så tjek slagen til bremseforstærken er det en type-1så tjek for falsk luft!
-------------------------------------------
My drinking team has a racing problem.... 23201389
Ja det er en 1700 baywindow fra 73.
Dobbelt solex.
så check om udligningsslangen imellem dine karberatorere er tæt
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Alt virker tæt, men det virker som om bremseforstærkeren faktisk suger så meget "gas" ud af indsugningen, at den kvæler motoren når den går i tomgang, hvad den jo ofte gør når man bermser, hen mod et kryds.
Hvad med at gå til den mekaniker der har skiftet koblingen ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Ok.
Fandt fejlen. Det var et stik der ikke var sat ordentlig i ved en elektrisk enhed med en lille køleplade på.
Et par wirestraps og voila.