Ruth kommer til Aalborg
den er da alt for lækker...... det er stilen det der!!! super smart det hæve tag der må man sige...... altid sjovt at sove i højden 8) :lol:
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
[quote:8ea48b166d="Bornholmer"]jeg har foreslået jesper at han skal ha 6 stk af dem her - hva syntes i ?[/quote:8ea48b166d]
De er sq fede nok de ruder, men syntes ikke det skal være i alle ruderne...ligner for meget en fangetransport...mangler bare jail-bars :D
MIB Aalborg
Tillykke med bussen! Den er grrr, snerre, miaw og rivkat!
...men hvem skal Ronniedrengen nu dele garage med?
Mvh. Kåre
hej Kåredrengen
Arh jeg overlever nok, interesserede bejlere har allerede været der :-)
jeg er jo en lækker dreng..hehe :D
Seriøst, Lars er stadig tilknyttet vores garage..det jo lovligt at lave andet en VW.
jeg har jo også en 56' oval og en BSA mc, så jeg kan sagtens bruge pladsen.
Fik forøvrigt periode synet min bus i fredags, uden andre anmærkninger end fejljusterede forlygter...ikke et ord om højden, eller straightaxle setup..dejligt med det frie syn.
Ronnie
hovsa
jeg glemte helt at sige tillykke til LupoJesper, rart at høre at i kom godt hjem(selvom jeg prøvede at holde på jer).
Få nu den bus helt op at ringe..den fortjener det.
Vi snakkes lige ved ang. vores aftale.
Ronnie
Ja vi forlod først Ronnie ved 18 tiden, skulle jo lige se hans nysynede bus også. Tillykke med synet Ronnie.
Ja og den skal nok komme op at ringe bussen.
Lars sagde at i køjerne må man max veje 70 kiloe, godt vi begge i huset er under 60 kg så he he he
Rasser du kommer bare tlf 40572286, manlger jo også at se di nye værksted.
vh jesper
Jesper står forresten og mangler et par ting, så jeg har lovet at ligge et par billeder ind. Det første er taget inden vi drog hjemad. Som det ses, så er traileren fyldt godt op. Det sidste billedet er taget efter 200 km motorvejskørsel, og som det ses så mangler der et par ting...så hvis nogen af sjællænderne herinde fra finder et par T4 motorer ad E20 motorvejen på Sjælland (2,0 kaburator og 1,8 indsprøjtning), så send lige en Jesper en PM.
[img:8e826f70ad]http://i21.photobucket.com/albums/b291/AndreasBak/P9231138.jpg[/img:8e826f70ad]
[img:8e826f70ad]http://i21.photobucket.com/albums/b291/AndreasBak/P9231148.jpg[/img:8e826f70ad]
MIB Aalborg
hvordan fanden kan man tabe en motor uden at se det :)
jeg skal den vej over slagelse til køge og retur torsdag den 6, så jeg skal nok lige holde øje med om der ligger noget jern..
men hvis de er fløjet af traileren med 80km/t er de da nok ikk det vilde værd..
Andreas driller bare hi hi
De motore er i god behold hos Ronnie.
Vi fik dem læsset ( SKIDE tunge ) og så kom Ronnie og sagde jamen dem vil jeg da godt bytte med noget.
Så vi slæbte og massede dem af traileren igen.
Så nej du behøver ikke køre og lede efter dem.
vh jesper
Det var sq ikke lang tid du holdte Jesper :D
MIB Aalborg
Jeps Jesper jeg giver lige lyd fra mig når flytningen er overstået. Fik lige sat en 6000w varmeblæser op i garagen i dag - det dur ;-) snakkes.
[quote:673cabfbd2="Anonymous"]Jeps Jesper jeg giver lige lyd fra mig når flytningen er overstået. Fik lige sat en 6000w varmeblæser op i garagen i dag - det dur ;-) snakkes.[/quote:673cabfbd2]
Mig uden log ind
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Lidt historie om bussen:
Er hente i sydtyskland midt i 99 af den tidligere jer ( Lars ).
Den skulle have fået en renovering for ca 10 år siden af en sløjd lære i skolen, ses lidt af tingene i bussen.
Kan måske komme i kontakt med den tidligere ejer i tyskland og håber på det.
Stumperne er sortere med Ib hjælp nu skal den bare vaskes og puses inden vinter og smøres.
vh jesper
[web:b3a03433ec]http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?14913[/web:b3a03433ec]
Med venlig hilsen
Peter "Hottentot"