Så er der fundet rør... Og de bliver bestilt i morgen...
Så nu sker der snart noget... :wink:
Måske ser jeg bare helt skævt på det med smallet forbro. Men jeg synes ærlig talt ikke det er pænt.
Jeg er vildt tilhænger af skamsænkede biler, men det kan sagtens gøres langt pænere med en mindre fælg diameter, f.eks. 14" og lav dæk profil.
Så kommer den stadig i kælderen, men man bevarer at hjulet sidder helt ude og ser mere harmonisk ud. Det får også bilen til at se langt bredere ud.
Blot min mening :-)
Det er ikke kun udseendet der spiller ind her...
En af problemerne ved en original sænkes forbro er at hjulene sidder så langt ude at bilen ikke kan fjedre uden den går op i skærmet. Derved ødelægger du både maling og dæk... Det samme gælder når du skal dreje...
Ved en smalning kommer hjulet ind og sidder hvor der er plads til at det både kan dreje og fjedre... Jeg bryder mig heller ikke om at forhjulene sidder længere ude end bagi... Det ser forkert ud.
At looker så bliver federe er da bare et plus...
En anden ting er at når du montere droppede spindler forøger du din sporvidde med 12mm pr. side. Heller ikke så godt hvis du så også sætter nogle andre hjul på der for det meste også har en anden indpressing, der også gør hjulet kommer længere ud. Så i nogen tilfælde kan hjulet simpel hen ikke være under de originale skærme. I gamle dage købte man breddere skærme, og de tider er da heldigvis ovre...
Folk har ret til deres egne menniger, jeg forventer da heller ikke med at jeg skal sælge forbro'er til alle i Danmark med luftkølet vw'er...
Skal lige have nogle følehorn ud...
Hvad er der mest stemning for...
Nogle sænkningsbeslag der er nemme at justere, men som ikke er skide pæne. ( de bliver lavet om, da forbroen selvfølgelig ikke skal skæres over og svejses i )
[img:0c37556147]http://www.csp-shop.de/shop/images/artikel/11355.jpg[/img:0c37556147]
Eller nogen som er fede, men skide irriterne at justere på...
[img:0c37556147]http://www.csp-shop.de/shop/images/artikel/12898.jpg[/img:0c37556147]
Nå...
Så er rørene kommet i hus...
Så der bliver til 4stk forbro'er, hvor alt er nyt bort set fra fjedrene inde i forbro'en... Dem har vi ikke fundet et sted hvor de kan lave sådan nogle... Men det kommer nok.
Indtil videre må jer der er interesseret i at købe en forbro af os se om i kan skaffe et par løse fjedre vi kan lave om...
I samme anledning må i gerne kontakte mig, hvis i har nogle gamle rådne forbro i vil af med. Både linkpin og balljoint forbro'er...
Så er jeg køber til dem!!!
Nice......
Jeg stemmer for de pæne og pain in the ass til at justere!!!
Er der er en forsigtig ca. pris på dem?
VH
Mads
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Jeg mener jeg skrev det på en af de første at prisen bliver omkring 3000kr for en type1. Ligemeget om det linkpin eller balljoint...
Jeg har så i mellem tiden fået at vide af dennis fra bugservice at man faktisk kan købe fjederne nye... Så det bliver lidt oveni...
Men nu prøver vi at regne sammen hvad prisen bliver her i juleferien. Rørene er lidt billigere end vi først havde regnet med, selv om de er dyre nok...
Hey SP.
Hvad gør I med lejer?
Er det de pugpack poly-lejer, eller rullelejer som i en orginal?
Jeg laver nogle i special nylon til lejer. så det hele bliver nyt.
Også med smørre riller i.
Christian
kunne helt sikkert være aftager til en t1... synes det ser cool ud
kunne helt sikkert være aftager til en t1... synes det ser cool ud
Det ser meget prof ud.... keep up the good work!!! det ender med at blove top class........
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Lidt opdate..
Maskinaben har været igang med rørene idag...
Top nice!!!