Brugt, men lissom ny. incls tilhørende løftere i lissåfin stand. Den svarer nogenlunde til en 294 Engle.
Det er en ældre knast der har ligget på lager i læænge.
Pris 750 kr.
T.
Det er ikke den der hedder en Engle W110, vel?
Jeg mener der står Web 110 i overskriften. Så det er det nok ikke.
Men jeg har da sådan en Engle W110. Ny. Kr. 700.-
T
Oki...
Jeg har efterhånden læst mange steder om at en Engle W110 knast er god med standard toppe.
Ved du om der stadig er meget bundtræk med den?
Sammenlignet med hvad ?
En 284 gr. knast i en forholdsvis lille motor - vil- resultere i mindre moment under ca. 2000 omdr. Derfra vil den begynde at udjævne sig og trække mere. Men lavet rigtigt, er det minimalt. Og du vil ikke lægge mærke til det, for du ændrer bare køremønsteret en anelse, helt naturligt.
T
OKi, så når nu det er en 1914 er der alligevel masser af bund?
Jeg læste et andet sted at du også har nogle toppe.
De toppe jeg har er alligevel defekte, så jeg har egentlig besluttet mig for at købe nogle "rigtige" toppe istedet.
Hvad ville du forslå sammen med den knast hvis jeg stadig vil have en motor der ikke skal over 6000 omdrejninger?
044 m. 40 X 35 mm ventiler. På tilbud her i dec. til kr. 3500.
T
Er de komplette med ventiler, fjedre og i 94 mm?
Ja, og nej. De er til std boeing. Op fræasning til 94 mm. koster kr. 650.-
T