Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Til E-bay brugerne

Tags:
No tags yet.

(permalink) hottentot Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hva' så med folk der siger...

"Jeg forstår det ikke, det virkede jo lige før"

Ja ..... det gjorde det vel ...Der var jo også luft i dækket indtil at det punkterede....
-------------------------------------------
Med venlig hilsen

Peter "Hottentot"
(permalink) VW-Royce Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Eller som man kunne læse i : http://vwnettet.dk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22316#151009 (Sorry HardCore)

noget foto med den i Vejle sprang det et nyt sted

Jamen hvis dit gaskabel ikke vil sidde stille, men derimod springer rundt, så var det måske en idé at binde det fast, eller spekulere lidt på opdragelsen af kablet. ????
-------------------------------------------
Der er ikke tid til at diskriminere, had enhver slambert der står i vejen for dig
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg går helt op i limningen når folk siger:

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 18 years siden | | | |
ventede ivrigt på dit svar i din [i:63aad9c4f5]yndlingsdiciplin[/i:63aad9c4f5] gusse :lol:

Jeg vil ikke udtale mig , da jeg ikke altid taler helt korrekt dansk - troede indtil for et år siden , at [b:63aad9c4f5]mariepytte[/b:63aad9c4f5] var det [i:63aad9c4f5]pæreste[/i:63aad9c4f5] rigsdansk

hvorledes kendes der iøvrigt forskel på [i:63aad9c4f5]slang og idioti[/i:63aad9c4f5]

og er der ikke andre ,end mig , der ved hvad en [i:63aad9c4f5]Vulk[/i:63aad9c4f5] det er ? :lol:
eller i det mindste kan et erstatningsord for det udtryk - jeg mangler det tit - det er [i:63aad9c4f5]træls[/i:63aad9c4f5] ...
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Dillen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Bilen skal have en restauration (hvilket tilnærmelsesvis er et spisested med servering = restaurant).
Det var nok smartere med en restaurering.

Martin
(permalink) Dillen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
"Døren skal holdes aflåst".

- og hvad betyder så dét ?
Låst ?
Ulåst ?

Hvad vil du helst skydes med; Et sikret eller et afsikret gevær ?

Martin
(permalink) Ian H. E. Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:19b27f03de="Bornholmer"]ventede ivrigt på dit svar i din [i:19b27f03de]yndlingsdiciplin[/i:19b27f03de] gusse :lol:

Jeg vil ikke udtale mig , da jeg ikke altid taler helt korrekt dansk - troede indtil for et år siden , at [b:19b27f03de]mariepytte[/b:19b27f03de] var det [i:19b27f03de]pæreste[/i:19b27f03de] rigsdansk

hvorledes kendes der iøvrigt forskel på [i:19b27f03de]slang og idioti[/i:19b27f03de]

og er der ikke andre ,end mig , der ved hvad en [i:19b27f03de]Vulk[/i:19b27f03de] det er ? :lol:
eller i det mindste kan et erstatningsord for det udtryk - jeg mangler det tit - det er [i:19b27f03de]træls[/i:19b27f03de] ...[/quote:19b27f03de]

De taler også om en [i:19b27f03de]Vulk[/i:19b27f03de] i vestjylland.
Det er når noget samler sig sammen og danner en bule eller en fold.

træls = ?? ... men det er et godt udtryk. :lol:
(permalink) Jens_Bukbjerg Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:b6029b6fc3="BuggyVind"]Hvis jeg er mere normal end alle andre, er jeg så unormal?[/quote:b6029b6fc3]

hmmm???

JB
(permalink) REN Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:f01a4441da="BuggyVind"][quote:f01a4441da="Bornholmer"]ventede ivrigt på dit svar i din [i:f01a4441da]yndlingsdiciplin[/i:f01a4441da] gusse :lol:

Jeg vil ikke udtale mig , da jeg ikke altid taler helt korrekt dansk - troede indtil for et år siden , at [b:f01a4441da]mariepytte[/b:f01a4441da] var det [i:f01a4441da]pæreste[/i:f01a4441da] rigsdansk

hvorledes kendes der iøvrigt forskel på [i:f01a4441da]slang og idioti[/i:f01a4441da]

og er der ikke andre ,end mig , der ved hvad en [i:f01a4441da]Vulk[/i:f01a4441da] det er ? :lol:
eller i det mindste kan et erstatningsord for det udtryk - jeg mangler det tit - det er [i:f01a4441da]træls[/i:f01a4441da] ...[/quote:f01a4441da]

De taler også om en [i:f01a4441da]Vulk[/i:f01a4441da] i vestjylland.
Det er når noget samler sig sammen og danner en bule eller en fold.

træls = ?? ... men det er et godt udtryk. :lol:[/quote:f01a4441da]

Forveksler i ikke vulk med vulst? der hvor jeg kommer fra betyder en vulst ihvertfald det nævnte.. men det gør en volk selvfølgelig også (i konteksten: sammenpløjningerne volker, og så ved den observante straks at det ikke er VB jeg stammer fra)

R

Træls, er muligvis det ord jeg hader mest! det er som om at nogle jyder ææælsker at flashe deres "jydedom" ved konstant brug af det lille tillægsord..
-------------------------------------------
Tlf: 61713873
Mail: R.E.Nielsen(snaulA)Gmail.com
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:9602324c9d="VW-Royce"]Eller som man kunne læse i : http://vwnettet.dk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22316#151009 (Sorry HardCore)

noget foto med den i Vejle sprang det et nyt sted

Jamen hvis dit gaskabel ikke vil sidde stille, men derimod springer rundt, så var det måske en idé at binde det fast, eller spekulere lidt på opdragelsen af kablet. ????[/quote:9602324c9d]

Bortset fra lidt komma'er kan jeg da ikke se det helt store i den sætning...???
(permalink) Leonard Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:e4c6de4548="KKWA"]rører ved et eller andet ubehageligt indeni mig selvom jeg altid har benægtet at have et G-punkt..[/quote:e4c6de4548]
De gange jeg har fået lov at røre ved et G-punkt har det ikke været ubehageligt :-)
(permalink) Leonard Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:94dca2bf58="Hardcore"][quote:94dca2bf58="VW-Royce"]
noget foto med den i Vejle sprang det et nyt sted
[/quote:94dca2bf58]

Bortset fra lidt komma'er kan jeg da ikke se det helt store i den sætning...???[/quote:94dca2bf58]

Hvor springer dit gaskabel hen når det knækker?
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Når jeg ikke skriver "et nyt sted HEN" er den da god nok. Et kabel springer=knækker da...
(permalink) Bugmeister Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Og Tolstrup har et styrehus med "slok" i. Jeg kan nok regne ud hvad han mener men "slok" har jeg aldrig hørt før.
(permalink) dibbedut Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg har altid haft en god vane med at kalde de hvide striber ud for skoler osv. for fodgængeroverfelter.jojo
god nat
(permalink) donbug Member
Skrev for 18 years siden | | | |
ha ha fed tråd men det giver jo lidt nuance i vores sprog så " det gør da lige meget"
Bugmeister slok det står garanteret i dansk retskrivningsordbog :wink:
Bruger det tit selv
(permalink) Bugmeister Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Det skal jeg da ikke udelukke Donbug, men dengang i tidernes morgen læste jeg kun i den jyske udgave. Jeg er jo lidt af en 1. generations indvandrer her på fartbumpet mod Djævleøen. :wink:
(permalink) horsepowerfreak Member
Skrev for 18 years siden | | | |
fordi at...siger pjat... det hedder kun "fordi"!

Reply

You must log in to post.