Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  S: type 4 race motor

Tags:
No tags yet.

(permalink) GetBackOnTrack Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Som i overskrift.. der medfoelger foelgende..

Et stk pinlig rengjordt blok konverteret til type 1 lyftere

71 mm krumtap med lettet svinghjul, (afballanceret)

4 stk lettede og pollerede samt afvejede plejlstaanger. (ska ha lavet 22 mm krydspindsboesning for at passe til nedenstaaende stempler)

8 type 1 lyftere samt 1 stk eurorace 318 graders knast med alu takthjul.

8 stk heavy duty stoedstaanger.

4 stk type et stempler med den rette vendehoejde til brug i en t4 med 71 mm i slag. (sprit nye og med ringe)

4 stk 93 mm t4 cylindre boret til 93.8 mm, skal hones (rene og paane)

type 4 s toppe med paasvejst materiale omkring indsugninger for portning. (paane og rene) ventiler medfoelger..



Delene har koert men er i go stand, bortset fra stempler som er helt nye..

For den rette person der selv kan nulre med tingene kan der med disse dele hentes serioest mange heste til forholdsvis faa penge..

Pris 6500 kroner..

Vh Spring. tlf 60226024

P.S. delene befinder sig i aarhus.
-------------------------------------------
GetBackOnTrack
Tlf:60226024
http://www.gbot.dk
(permalink) cardude Member
Skrev for 18 years siden | | | |
hvorfor vil man gerne have t1 lyftere? fordi at de er lettere?
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hvis du kører med skrappere knast end (mener det er 300 grader) er der ganske enkelt ikk nok trædeflade på en std t4 løfter, derfor bruger man t1 løftere..

Vh Spring
(permalink) GetBackOnTrack Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Billeder af sagerne 8)
-------------------------------------------
GetBackOnTrack
Tlf:60226024
http://www.gbot.dk
(permalink) GetBackOnTrack Member
Skrev for 18 years siden | | | |
cylindere er også med men dem havde jeg ikk lige herhjemme..

Men de er fine og rene uden nogle knækkede køleribber

Spring
-------------------------------------------
GetBackOnTrack
Tlf:60226024
http://www.gbot.dk
(permalink) Sholmen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hey... Spørger bare af ren nysgerrighed? Hvor mange kubik er den på og når du skriver seriøst mange hk, i hvilket område befinder vi os så? :)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
hva skal der til før den kan køre :d
(permalink) GetBackOnTrack Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Den er på 1978 kubik...

Ang heste afhænger det jo helt af hvor meget man gør ud af toppene, samt hva comp forhold man vælger..

Men 160 hk med den rette karburering samt udstødning sku den nok ku kommet til at trække..


Ydermere vil jeg tilføje at det nok ikke er en motor for en som ikk ved hva de resterende dele som mangler består af.. Det der er afbildet (bortset fra cylindere som ikk er på billedet men som også er med) følger med.

Men i store træk for at færdiggøre motoren som loongblok mangler der komplet sæt lejer (ca 800 kr) honing af cylindere (ca 1000 kr) fremstilling af bøsninger til plejlstænger så type 1 stempler kan bruges (ca 1200 kr) et sæt dobb ventilfjedre samt maskinarbejde (ca 800 kroner) derudover ska toppe fræses for compression (ca 600 kr) og de ska portes men det kender jeg ikke prisen på. Kobling mangler der også, en ny koster vel i nabolaget af 2 tusind..

Plus diverse småting..

Sammenlagt er det omkring 6 tusind kroner hvis man altså ikk selv kan nulre tingene..

Men kender man en eller kan man selv lave nogle af tingene kan der jo spares nogle penge på maskinarbejd..

Dertil kommer udstøning og karburatorer samt tændings og kølesystem system..


Ring for mere info..

Vh Spring
-------------------------------------------
GetBackOnTrack
Tlf:60226024
http://www.gbot.dk
(permalink) GetBackOnTrack Member
Skrev for 18 years siden | | | |
:D
-------------------------------------------
GetBackOnTrack
Tlf:60226024
http://www.gbot.dk
(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:82928cfd69="GetBackOnTrack"]

Det der er afbildet (bortset fra cylindere som ikk er på billedet men som også er med) følger med.


[/quote:82928cfd69]

Fedt, så vil jeg gerne høre en pris på den grønne stol og glaspladen.
(permalink) Steen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:31917d4275="hho"][quote:31917d4275="GetBackOnTrack"]

Det der er afbildet (bortset fra cylindere som ikk er på billedet men som også er med) følger med.


[/quote:31917d4275]

Fedt, så vil jeg gerne høre en pris på den grønne stol og glaspladen.[/quote:31917d4275]

Det er nok med i de 6500.- 8O :D 8O
-------------------------------------------
VW 1302 '72 spet(a)post.tele.dk
Med VWenlig Hilsen
Steen
(permalink) GetBackOnTrack Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Henrik du plejer da at bruge taburetten på værkstedet.. ska du nu ha en stol med ryglænd at sidde i mens du venter på din bil bygger sig selv færdig :wink:

Men ja stolen kan i sku godt få med til prisen, der ska ikk være nogle smalle steder der :wink:

Spring
-------------------------------------------
GetBackOnTrack
Tlf:60226024
http://www.gbot.dk

Reply

You must log in to post.