Hej alle ;O)
Hjææælp !!!
Er der nogen der ved og en dobbelt 36mm Weber DCNF kaburator kan bruges til at suge igennem som der ér, eller om der skal købes nye pakninger og o-ringe til den først. (turbokit)
Mvh Peter
-------------------------------------------
Den må gerne larme, bare den går stærkt . . .
DSA - supporter ;O)
Selvfølgelig kan du suge i den. Det er jo det den er beregnet til.
Men hvis problemet er et nyt pakningssæt, skal du nok droppe projektet.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Jamen det er ikke problemet !!!
For den er sprit ny.
Grunden til jeg spørger er fordi jeg vil monterer den på en turbo, som så skal suge i den.
P
-------------------------------------------
Den må gerne larme, bare den går stærkt . . .
DSA - supporter ;O)
Alle kaburatore kan der jo suges i! turbo eller ej...
Det er først når du trykker i dem du får problemer!
Arrr . . .
Det er jo også det jeg mener !!!
Der skal ikke suges men trykkes igennem den ;O)
kan der det ?
-------------------------------------------
Den må gerne larme, bare den går stærkt . . .
DSA - supporter ;O)
den kan laves så den kan bruges ,nye lejer med pakdåser ved aksler
MVH Dennis
Perfekt Tak . . .
;O)
-------------------------------------------
Den må gerne larme, bare den går stærkt . . .
DSA - supporter ;O)
De kloge hoveder siger at netop DCNF'ere ikke er ret gode til tryk. Man kan sagtens få akslerne tætte med nitril o-ringe, men der er mange andre steder de er piv-utætte. Maserati (som brugte DCNF) tog tyren ved hornene på deres turbomotorer og lavede en trykkasse omkring karburatorerne så hele baduljen var under tryk og altså ikke blev utæt.
Når de gjorde det sådan er der nok noget om snakken..