Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

S

Tags:
No tags yet.

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 18 years siden | | | |
okay , det er nok fordi du har fået HELE bilen sandblæst , normalt sandblæser man jo kun de steder hvor karosseri pladen kan holde til det - i samlinger , hjørner kanter mm .. det burde sandblæseren også ha fortalt dig - også sliber man resten ned med sandpapir eller lign..
men det er desværre nok lidt sent nu - men nu ved du det når de andre to biler engang skal ha samme tur - jeg har selv også kun hørt godt om jyderup sandblæseren - men han har nok desværre nok haft en travl dag..

hvis man sparer 500 på sandblæseren, og han ikke gør det rigtigt - kommer man som regel til at bruge 2000 mere på maleren..

men vi lærer alle sammen hverdag . nogen gange er det desværre lidt dyrt købte erfaringer..

karossen skal egentlig males helst 5 min efter den er sandblæst, der begynder den første rust allerede at angribe.. især hvis man sætter fedtefingre på den , så brug handsker når du rører ved det rå jern..
mal den evt med noget 2 komp skibs grunder..

men hør nu med et par andre malerer også - så løser det sig nok :wink:
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) julius Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg vil gøre mit bedste for at finde en så den kan blive færdig...

tik tak for hjælpen.

mvh

Go aften

Reply

You must log in to post.