[quote:bfd66e169a="Bornholmer"]vist jeg feks købte hammershus ruiner på bornholm , og vandskurede hele pisset , lagde stålplader på som tag , og satte kæmpe store velux vinduer i , og lagde asfalt på hele grunden ,og udlejede det til sexturisme ville jeg nok heller ikke blive ret populær.. :lol:[/quote:bfd66e169a]
JO DU VILLE, S
-------------------------------------------
også [b:7356a7442a][i:7356a7442a]Dolf[/i:7356a7442a][/b:7356a7442a] som markedsføringschef eller hvad - hehe , go humor det der
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Ib, bornholmer:
På de sidste 4 billeder du har vist, er de alle selvfølgelig rigtig fede, men dog synes jeg at "model-niveau´et" falder en anelse på den sidste...
hehe
arrrh det er da en tidlig model på det tidspunkt var der kun fremstillet 20000 stks - det er da mindre end feks en splitbobbel fra 51, så den er da ikke helt ved siden af, men okay lidt gas skulle den vel ha :lol:
en 51 bobbel er der lavet 98000 stks af for at sammenligne det lidt..
så lidt sjælden er den da
men okay - slet ikke i nærheden af de andre modeller - det har du ret i
- og en ´66 Ghia cabriolet, som er eneste årgang med bred aluliste på instrumentbrættet (se billede), er der kun lavet godt 5000 stk af...
Start nu bare den bornholmske swingerkro
- jeg trænger sgu til ferie!
G.
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
og en 13 vindues hardtop samba fra 64 med foldetag er der kun lavet en af , nøørj - hehe - jaja forstår pointen - det var jo også bare gasss
[quote:ba7148c129="Gustav_t"]Start nu bare den bornholmske swingerkro
- jeg trænger sgu til ferie!
G.[/quote:ba7148c129]
Kurt skulle lige gennemgå regnskaberne , han vender snarligst tilbage.
han er pt en dag foran i kalenderen - så der sker nok snart noget,,
i mellem tiden må du nøjes med smøregraven , som du jo nok husker fra sidst..¨din nevø var da helt vild..