Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Anders Nyboe's projekt!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Total sprød slæde du har fået lavet dig der.

Me LIKE alot
(permalink) NYBOE Member
Nej der er guld effekt i den grønne farve. det er en Rover farve. den præsise kode er hemmelige. men det er den samme farve som der var på den der opel omega der blev nr 3 til DFB for 2 år siden og samme bil som er med i LOC´s musik video....Min bil er måske til salg... M
(permalink) NYBOE Member
lige et til
PICT0097.JPG

(permalink) Roadrunner Member
Hvad skal den koste?
(permalink) NYBOE Member
Ved ikke hvad en fair pris er. kan aldrig få de penge igen som ´jeg har proppet i den.

der er fjernet tagrender, nysynet. splinter ny 1600 motor med ca 80-90hk. helt ny smallet 4" forbro, nye dropspindler, skive bremser, 7"dvd (plus en extra skærm.dvd afspiller. playstation2, 5" autometer RPM, 5" autometer speedo, skål sæder. H-seler. alu tank dæksel. racing spejle. ovaler bagklap. tonet ruder. helt nylakert. har stadig ikke været på vejen med den nye farve endnu. bilen er rustfri. custom made udstødning lavet af underteget i polert rustfri. alle "usynelige" dele(bund-forbro er pulverlakert) ALLE bolte/skruer er med lås og i rustfri(undtagen i motoren)nye dæk 165/45/15. nypolert fælge. har brug meget tid og penge på den. og der kælet meget om hver lille ting og for hver detalje.

ved somsagt ikke om den er til salg endnu, hvis der kommer det rigtige tilbud er alt jo tilsalg. men hvis jeg skal sælge den nu, skal jeg nok,ca ha´ 60-70 for den. ved ikke om det er en fair pris. men den har kostet mig en del sved og tåre og en helveds masse blod!

skal ihverfald ha´ så meget for den så jeg har råd til at købe en sund ovaler. og en smallet forbro til den!
PICT0096.JPG

(permalink) NYBOE Member
NYBOE skrev:
Ved ikke hvad en fair pris er. kan aldrig få de penge igen som ´jeg har proppet i den.

der er fjernet tagrender, nysynet. splinter ny 1600 motor med ca 80-90hk. helt ny smallet 4" forbro, nye dropspindler, skive bremser, 7"dvd (plus en extra skærm.dvd afspiller. playstation2, 5" autometer RPM, 5" autometer speedo, skål sæder. H-seler. alu tank dæksel. racing spejle. ovaler bagklap. tonet ruder. helt nylakert. har stadig ikke været på vejen med den nye farve endnu. bilen er rustfri. custom made udstødning lavet af underteget i polert rustfri. alle "usynelige" dele(bund-forbro er pulverlakert) ALLE bolte/skruer er med lås og i rustfri(undtagen i motoren)nye dæk 165/45/15. nypolert fælge. har brug meget tid og penge på den. og der kælet meget om hver lille ting og for hver detalje.

ved somsagt ikke om den er til salg endnu, hvis der kommer det rigtige tilbud er alt jo tilsalg. men hvis jeg skal sælge den nu, skal jeg nok,ca ha´ 60-70 for den. ved ikke om det er en fair pris. men den har kostet mig en del sved og tåre og en helveds masse blod!

skal ihverfald ha´ så meget for den så jeg har råd til at købe en sund ovaler. og en smallet forbro til den!

PICT0113.JPG
PICT0114.JPG

(permalink) NYBOE Member
=0)

Reply

You must log in to post.