VWenligst Brian Lindholm
VW Club Fyn
hey
er der nogen der kan sende mig de godkendelser kan ikk selv åbne dem manlger godkendelser til cabrio.. takker
hej schmatz
har mailet dig de godkendelser jeg har opsporet, måske noget du kan bruge
Kan jeg ikke osse lige få en mail med Roadster godkendelser.
cdjernis@hotmail.com
Hvordan går det. Har nogen fundet de godkendelser ?
Har nogen, men har fået dem på mail fra en anden som har skannet dem ind,det bliver ikke super godt,når det er på rødt papir...
Jeg har bare flere der henvender sig i synshallen om godkendelse af roadsters. Det er åbenbart et problem for visse bilejere.
Kom nu ud af busken hvis I har noget der kan bruges-
jeg ved ikke om den kan bruges:
http://www.thoerup.dk/roadstergodkendelse.pdf
der står noget med speedster, jeg er extremt dårlig til tysk er der nogen der kan finde ud af om den virker.
Det er ihvertfald en TüV erklæring for Speedster ombygning, bygget af fiberdele fra Hoffmann Speedster i Tyskland!
Henrik
er det så ikke den vi har ledt efter?
Nej. Jeg syntes ikke den beskriver noget om de forstærkninger der skal svejses på. Der er heller ingenting om Merkblatt 751 eller at stempel fra TÜV med KP-A nummer på.
hmm æv
mangler også pap/doku til cabrio umbau hvis der er nogen der ligger inde med det :-)
er jeg den eneste der har på fornemmelsen at den ikke findes, altså en der er brugbar til nyregistrering af roadster og fattigmandscap mfl, jeg syntes at ha hørt de biler ligeså godt kan sendes til udlandet med det samme, deres tid i dk er slut , men det er nok bare mig... og vi taler NYREGISTRERING vel og mærke...
Nej Ib, det er korrekt forstået. Dem der kører, kører sådan set på nåden. Fordi det er skik og brug at man ikke begynder at grave i biler der er godkendte før i tiden.
jeg har fundet noget nu jeg har dog kun en dårlig kopi, billederne er a helvede til men selve teksten er fint, de sidste 2 sidder er vidst magen til dem jeg tidligere har uploadet i en bedre version.
er der nogen med tysk kundskaber der kan fortælle hvad det er og om det er det dokument vi skal have fundet i en bedre udgave.
Hej Cardude..
det ser meget ud til det er det vi søger, har lige printet det ud, så vil læse lidt på det i aften, kan man finde noget med gode billeder tror du??