Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".
23:22 Rotaxmeincke: cles1

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Type godkendelse på roadster.

Tags:

(permalink) cardude Member
Skrev for 13 years siden | | | |

ja billederne er lidt bedre på den hardcopy jeg har hvis det er det rigtigte så forsøger jeg at scanne det på en bedre scanner, men billederne er ikke særligt gode i det jeg har. lidt bedre men ikke meget.

(permalink) cardude Member
Skrev for 13 years siden | | | |

kunne det bruges?

(permalink) kenneth p Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hej Cardude... Det er helt sikkert det rigtige, har lagt det ved min synsmand, så vil han kigge på det, spørgsmålet er nok om kvaliteten er go nok på tüv og billeder..kan man bedre se de forskellige forstærkninger på dine billeder?
Regner med at høre noget fra ham

-------------------------------------------
56´er projekt
61´ragtop... Tlf 40831782
(permalink) holm2010 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Ville meget gerne have en kopi også ,hvis det kan lade sig gøre send venligst på holm2010@live.dk

Hilsen Lars

-------------------------------------------
Oval 57 projekt
21201801.
(permalink) kenneth p Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hej Holm2010.. der er et link på Cardudes tredie sidste indlæg, der kan du selv hente det...

-------------------------------------------
56´er projekt
61´ragtop... Tlf 40831782
(permalink) cardude Member
Skrev for 13 years siden | | | |

nej man kan sku ikke rigtigt se nogen forstærkninger på min version hellere. jeg kan ihvertfald ikke genkende noget af det. og det er ligesom også totalt kopieret i stykker.

(permalink) cardude Member
Skrev for 13 years siden | | | |

er der egentligt nogen der har prøvet at kontakte:
http://www.hoffmann-speedster.com/
og spørge om de har den originale for det ligner da et det er dem der har lavet de der papire.

(permalink) jankjerbye Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Men hvis en konstruktions godkendelse fra TÜV er foretaget, er opgaven så ikke at køre den til en TÜV hal og få lavet en ny ved TÜV med de ændringer som Frank beskriver indskrevet? (Måske hjælper det at have den gamle nussede kopi med)

Det er vel billigere end den ikke nødvendige typegodkendelse, der vel kun skal bruges hvis man skal importere 10000 biler uden at de alle skal registrerings synes?

Men dokumentationen binder sig måske op på et stelnummer eller hvordan?

(permalink) Nicholai85 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg er klar over jeg skriver i en gammel tråd.. men ville hører om en af jer har godkendelsen i bedre kvalitet? og om nogenaf jer har prøvet om den virker?

(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Kan også bruge en gerne på e-mail eb@soundforce.dk

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Nicholai85 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Der ingen der ligger inde med http://www.thoerup.dk/roadstergodkendelse2.pdf i bedre format?


Reply

You must log in to post.