Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Bobbel på bilgalleri...

Tags:
No tags yet.

(permalink) vwanders Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Den er så grim så det sortner for øjnene. Heldigvis.

Meeeen når det så er sagt - så VAR den jo noget af det fedeste på jordkloden i firserne. (Jeg H
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) Jens_Bukbjerg Member
Skrev for 18 years siden | | | |
SørenJ

du ville sku ikke forstå hvad fiskeren sagde til dig inden hehe :-)

et billede siger meget men at se bilen live siger mer

mere vil jeg ikke sige

JB

ps. god weekendt

(permalink) Sholmen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Min mening: Det ser ud til at det er et flot håndværk. Der er helt sikkert brugt masser af tid på den bil. Den er anderledes og det gør den faktisk lidt fed i mine øjne.

Men drenge... Når det nu endelig SKAL være, er det vel egentlig godt at det er en 03'er. Selv jeg, som 1303-freak, ville græde snot over at se det der blive gjort med f.eks en ovaler.
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jens_Bukbjerg skrev:
SørenJ

du ville sku ikke forstå hvad fiskeren sagde til dig inden hehe :-)



Hov hov, nu må du ikke glemme at største delen af min familie kommer fra knoldesparkende Jylland. Jeg vil dog give dig ret i at det kan være svært at forstå fiskere som snakker gennem en snus på størrelse med Mors.
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) HMS Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg sidder lige og komme i tanke om hvor hårdt det må have været for mainstreame fetisterne på blæsermeet 05".

Det var jo en 1303 med et turbolook kit der vandt peoples choice tænk at flertallet ikke var enige med dem føj for en oplevelse hæhæ.
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) vwanders Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Var det ikke også det udefra kommende publikum der fik lov at stemme?
Almindelige mennesker har jo ingen stil! :-)
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) søren kristensen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hold da helt kæft mand.
tænk en gang at bare fordi man ikke har en bobbel der ikke ligner alle de andres så skal den svines til. må sige at jeg er ret skuffet over de folk som der gør sådan noget.
Kunne egentlig godt tænke mig og se de biler i selv køre rundt i, hvis de overhovedet kan køre. :-)
Men det er sgu da rart og se at det kun er herinde på vw nettet man sviner hinandens biler til. kan sgu kun grine af det.
Men det er også rart og se at man har nogle venner herinde som også syntes at smag og behag er foskæligt, tak til jer det husker jeg.. Det trodsalt 3 år siden jeg meldte mig til her.. Og til jer andre som sviner folks biler til. Skam jer, fy for satan..
-------------------------------------------
tlf 30632847 http://www.bilbulen.dk http://www.copenhagenwings.dk
(permalink) NightMartiN Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg vil nu ikke sige at der er nogen der sviner din bil til herinde... men som du selv siger er smag og behag forskelligt... på den anden side vil jeg sige hvis du ikke kan klare lidt ris & ros så se da at få pillet din bil af bilgalleri... jeg ved der er mange der griner af min bil men jeg kunne ikke være mere ligeglad for jeg laver den som jeg vil have den og ikke hvordan jeg tror største delen af den danske befolkning vil have den...
-------------------------------------------
Email: martin (a) nightmatin.dk
(permalink) optikeren Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hej

Jeg vil liger sige at jeg personligt ikke kan li bilen.... MEN det er meget tydeligt at der er lagt rigtig mange timer i denne bil... der er sikkert også tænkt mange tanker om design, farve, fremgangsmåde, pris og meget mere.... Jeg har stor respekt for hvad I kan lave med jeres biler... Og stor respekt for ihærdigheden...

Jeg tør fanme ikke vise min bil frem når den en gang bliver færdig i frygt for at der sidder nogle idioter og sviner mit arbejde til.. Jeg holder det vidst for mig selv...

Jeg har kun et at sige... I der ikke taler pænt om andres projekter er sgu nogle tarvelige skiderikker, og I fortjener ikke andres beundring for jeres fine biler.
(permalink) optikeren Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Anonymous skrev:
Den ligner fandme lort.. holder med NightMartin...


ovenstående kan ikke gå under kategorien "ris/ros" eller diplomatisk kritik - det er sgu for groft (og så af en anonym taber)

mvh thomas
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Det er ikke noget med at man ikke kan tåle ris og ros..
meen der er nok nogle ting man måske skulle nøjes med og tænke.
I hvetfald for nogen af dem der er herinde..
Man blev sgu lidt skæv i ansigtet...
(permalink) søren kristensen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hilsen fra kristensen
-------------------------------------------
tlf 30632847 http://www.bilbulen.dk http://www.copenhagenwings.dk
(permalink) NightMartiN Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Anonymous skrev:
Det er ikke noget med at man ikke kan tåle ris og ros..
meen der er nok nogle ting man måske skulle nøjes med og tænke.
I hvetfald for nogen af dem der er herinde..
Man blev sgu lidt skæv i ansigtet...


Synes godt nok du piver lidt... det er jo tydeligt at du er glad for din vogn så kan det da være totalt lige meget hvad andre synes...
-------------------------------------------
Email: martin (a) nightmatin.dk
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
NightMartiN skrev:
Synes godt nok du piver lidt... det er jo tydeligt at du er glad for din vogn så kan det da være totalt lige meget hvad andre synes...



Hold da op.......først syntes du hans bil er ødelagt og nu kalder du ham en piveskid fordi han forsvare sin bil........

er den ikke ved at løbe lidt af sporet den her tråd eller er det bare mig .......


(permalink) JJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
ja og det var så mig
-------------------------------------------
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) NightMartiN Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Det kan da godt være -men når man fremstiller sin bil på nettet så kan man ikke forvente at alle syntes om ens bil og så må man oz finde sig i at folk kommentere den...
-------------------------------------------
Email: martin (a) nightmatin.dk
(permalink) JJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
ja hvis de ber dig om det.
-------------------------------------------
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) NightMartiN Member
Skrev for 18 years siden | | | |
jj skrev:
ja hvis de ber dig om det.


-------------------------------------------
Email: martin (a) nightmatin.dk
(permalink) JJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
øh nå...
-------------------------------------------
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) HMS Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg mener at man som følge af denne tråd kunne bruge den sidste del til at opfodre folk til at vis en form for respekt for andres Hobby biler det er efter hånden for klamt at høre på alle de smags dommere der fiser rundt og leder efter fejl og mangler og sætter sig til dommere over andres slid og hvilke biler de mener er yt ell inn.
Tænk anderledes den person i møder er nok glad for sin bil ellers tror jeg ikke at vedkommende bruger hverken tid ell penge på den ,så er det fandme røvsygt at møde en der står og fortæller at han/hendes bil er yt eller grim eller hvad i nu finder på for hvad rager det vedkommende at i ikke kan lide hans bil og ikke mindst hvorfor skal absolut fortælle det,er det for at såre vedkommende ell hvad får i ud af det.
til sidst det er sku da en million gange sjovere at komme på et træf hvor alle biler ikke kører den samme stil.
så stor respekt til dem der tør bryde med den mainstreame tendens der efterhånden er ved at være.
Dette er bare min mening og ikke skrevet for at lægge nogen for had.
Mvh Henrik Schrøder
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) søren kristensen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg er sgu glad for at der også er andre der har samme mening som mig.
Det har intet med at være piveskid eller ikke kan tåle ris og ros. det handler bare om at have respekt for andres stykke arbejde. Det har jeg sgu altid haft over for folk som har lavet et stykke arbejde,om det så var det værste stykke lort. Men man står bare ikke og sviner det til foran den der har lavet det. længere er den ikke...
-------------------------------------------
tlf 30632847 http://www.bilbulen.dk http://www.copenhagenwings.dk
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 18 years siden | | | |
En klog mand eller kvinde sagde engang: kan du ikke sige noget positivt- Så skal du slet ikke sige noget.
Negativ kritik af noget andre har brugt mange timer og penge på, føre absolut intet brugbart med sig.
Man bliver glad hvis/når nogen taler pænt om ens arbejde.
Men bliver ked af det hvis/når nogen kommer med udtagelser som fks. "Fuck den er grim" eller lign.
Skægt nok kommer den slags næsten altid fra nogle anonyme kujoner, som ikke vil stå ved deres ord.
Vi skulle jo nødigt ende derhenne hvor flertallet siger som Optikeren: min bil får i ikke at se. jeg vil ikke have at i kritiser den (dette var ikke ordret- men meningen er omtrendt det samme)
Så bliver denne side et trist sted at være.
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 18 years siden | | | |
Niels Erik, dobbelt moral er dobbelt så godt. Du har muligvis ikke på skrift/VWnettet udtalt dig om andres buggyer/biler og deres udseende, men jeg ved at du har trådt andre buggy ejere gevaldigt over tæerne med dine udtalelser om deres biler. Jeg har derfor meget svært ved at tage din kommentar seriøst.
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Thomas 356 Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg syntes bare at alle har udtalt sig negativ eller sagt deres mening

de skulle smide et par fotos af deres BIL (hvis de har en og ikke stadig køre rundt på deres far´s PUCK MAXI)


så kan vi jo se om de har hold i hvad de snakker om


(permalink) cardude Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Thomas_356 skrev:
Jeg syntes bare at alle har udtalt sig negativ eller sagt deres mening

de skulle smide et par fotos af deres BIL (hvis de har en og ikke stadig køre rundt på deres far´s PUCK MAXI)


så kan vi jo se om de har hold i hvad de snakker om




udover at denne tråd er ved at være langt ude, hvad mener du så med "så kan vi jo se om de har hold i hvad de snakker om " folk der kritiserer kan sagtens selv have en dårlig bil.

Reply »

You must log in to post.