Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Bobbel på bilgalleri...

Tags:
No tags yet.

(permalink) HMS Member
Skrev for 18 years siden | | | |



udover at denne tråd er ved at være langt ude,


Ja du har ret det er sku for langt ude at diskutere om moral og gensidig respekt for andre det kan vi sørme ikke have.
Nææ du det er sku da sundt at finde ud af hvor folk står og om de indeholder en lille smule ære.
Personligt syndtes jeg det er trælst med dem der konstant forsøger at diktere hvad der er inn ell yt jeg syndtes at vores hverdag er fyldt med alle mulige former for regler og normer for hvordan man skal klæde sig og frisurer (jeg har heldigvis ikke det problem) og hvad der genereelt er på mode.
Så er det da en skam hvis det lige pludselig skal til at påvirke vores hobby for hvor fedt er det at køre i eks en rat looker som nogen mener er det eneste rigtige og det for dem er inn når man hellere ville have en 80" calooker stil men ikke ønsker at blive hånet på div træf så er det i mine øjne ikke en hobby mere.
Så hvis denne tråd kan være medvirkende til at finde en god tone blandt os vw folk er det da meget fint.
Mvh Henrik Schrøder

Ps set i lyset af denne tråd kan det jo ikke undre nogen at det kniber med at trække folk til de fine vw træf der er rundt omkring i landet.
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg er nok en af dem der har nogle - efter standarden - en meget anderledes smag. Og hvad så? Jeg ved hvad jeg gerne vil have for en bil, og jeg ved hvad jeg vil lave ved den.

Denne bil er ikke min smag. Men jeg syntes da stadigvæk at den er ret gennemført, og jeg har da totalt respekt for manden. Han kan da hans arbejde en DEL bedre end jeg nogensinde vil komme til.

Jeg syntes et eller andet sted at det er underligt at folk der godt kan lide at lave en anderledes bil, bliver mere eller mindre udstødt herfra. Det syntes jeg da er skuffende på en eller anden måde. Og jeg vil da også sige at det nu engang er federe at komme til træf hvis der er 100 vidt forskellige biler, end hvis der er 3 typer men godt nok 100 biler.

Men det er nu nok bare mig der har det sådan.:)

PS. Husk: Smil til verden og den skrubgriner af dig.:)
-------------------------------------------
Michael
(permalink) cardude Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote=Schrøder]


Ja du har ret det er sku for langt ude at diskutere om moral og gensidig respekt for andre det kan vi sørme ikke have.
Nææ du det er sku da sundt at finde ud af hvor folk står og om de indeholder en lille smule ære.
Personligt syndtes jeg det er trælst med dem der konstant forsøger at diktere hvad der er inn ell yt jeg syndtes at vores hverdag er fyldt med alle mulige former for regler og normer for hvordan man skal klæde sig og frisurer (jeg har heldigvis ikke det problem) og hvad der genereelt er på mode.
Så er det da en skam hvis det lige pludselig skal til at påvirke vores hobby for hvor fedt er det at køre i eks en rat looker som nogen mener er det eneste rigtige og det for dem er inn når man hellere ville have en 80" calooker stil men ikke ønsker at blive hånet på div træf så er det i mine øjne ikke en hobby mere.
Så hvis denne tråd kan være medvirkende til at finde en god tone blandt os vw folk er det da meget fint.
Mvh Henrik Schrøder



"Så hvis denne tråd kan være medvirkende til at finde en god tone blandt os vw folk er det da meget fint."


helt enig, men nu er mange af de samme ting, bare sagt mange gange, på mange forskellige måder. og folk der mener at det er ok, højlydt eller på nettet, at SVINE andres biler, de ændrer sig sku ikke alligevel.

Og en reel diskussion af moral og etik får vi sku aldrig på vwnettet, medmindre folk strammer op og laver nogle velformulerede indlæg.

Et eksempel er et indlæg der kun indeholder

(permalink) HMS Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg fik en god ide Hvis nu alle vi som de andre ikke gider lege med lod hatten gå rundt og byggede en fin 1303 med TH lak godt med flake og turbokit altså hele 80" skytset,og så overtalte VW Morten til at køre en sæson i den mod et vederlag selvfølgelig sådan lidt for den fornederelse han blev udsat for og ikke mindst skammen,så fik dem der har sat ham op til idol status og kopiere ham i tykt og tyndt jo et lille problem så skulle de jo ud på markedet og finde en 1303 og lur mig om ikke vi satte priserne lidt op og så var de pludselig på mode igen.
Om ikke andet kunne det være sjovt hvis han pillede tagbagagebæreren af og satte den tilsalg der ville med garanti være min 100 andre tilsalg dagen efter hæhæ.
Så please Morten du store grundlægger af VW NETTET sig ja og tro mig du vil ikke køre andet bagefter.

Ps Niels Erik det er stadigvæk gas
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hehe. En sjov tone herinde på vwnettet. Bilen er fed så kan kun sige held og lykke med andres meninger som i sidste ende er pisse hamrende ligegyldige så længe manden er glad for sin bil og fortsætter med at gøre de kære vw´er bemærkelsesværdige er det kanon....

Det er fedt nogen våger at gøre dem anderledes end kun origiale!

Det burde man tage til sig istedet for at betvivle bilens look og stille spørgsmål ved om den er fed el ik....

Smagsdommere er der sku nok af;-)
(permalink) søren kristensen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Ja mon ikke.. Men det lader til at de fleste herinde også mener at man respektere hinandens biler og hobby. Jeg er ihvertfald enige med de fleste. :-)
Så mon ikke vores diskution er ved at være på plads..? :-)
-------------------------------------------
tlf 30632847 http://www.bilbulen.dk http://www.copenhagenwings.dk

Reply

You must log in to post.