Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Nu skal vi lige have det på det rene!

Tags:
No tags yet.

(permalink) vwanders Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Nåeh.. Det er vel en stilforvirret wannabe Germanlooker..?
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) niels-erik Member
Det er en sænket bobbel , med store hjul. Og da der ikke var penge til en ordentlig lakering er den malet matsort , med esbjerg maskinemalje.
Det ses desværre ofte at alle pengene er brugt på motor og fælge- så bliver bilen hjemmelakkeret.
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) HMS Member
vwanders skrev:
Nåeh.. Det er vel en stilforvirret wannabe Germanlooker..?

Ok så er jeg blevet klogere hvis han havde valgt at kalde den for en "lorte looker slæde" så var den et hit ja det er sku ikke nemt at begå sig korrekt i vw kredse.

Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) JJ Member
hva fanden Henrik så har du gået og bildt os ind at din var en germanlooker og det er den jo slet ikke du har farven ja men ikke fælgene.....wannabee

godt man ikke bekymrer sig om hva andre mener så ville man sgu da få mavesår

jj
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) HMS Member
Næææ du farven som jeg skammer mig over er jo en homo farve ala" Thansen style som jo er malet på en ikke vw = 1303 som er en wannabee golf kopi som ikke har noget at gøre med en rigtig vw som prøver mislykket at ligne en wannabee germanlooker med de forkerte fælge,hvor det hele samlet ikke har en skid med en vw at gøre fordi den ikke ligner alle de andres som jo er så chekket fordi de ikke skiller sig ud fra mængden tænk hvis de ikke var ens på et træf UHHHHH HELLIGBR
(permalink) FrostyRacing Member
He H dejligt indlæg :-) elle`r??+-...`--????
http://www.aircooled.dk
Er fra AA
(permalink) JJ Member
for det er det.........bare af jern.......
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) HMS Member
Jamen den er jo malet med fattigrøvs maling så må den jo være noget andet.
Bare fordi du ikke har råd til noget HOMO Lak så skal du ikke samligne Capice
(permalink) JJ Member
sorry skal ikke ske igen.....
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) HMS Member
Nææ din må sku være en lokums looker du skal jo slå brættet op når du skal rode i motoren.
Og min 1303 må jo så være en flovmands looker.
(permalink) Rasser Member
??? er jeg den eneste der blev tabt ?
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
[quote=Schrøder]Jamen den er jo malet med fattigrøvs maling så må den jo være noget andet.

Skal det læses således , at hvis bilen ikke er rusten eller matsort- så er det homo lak??
Hvis ja- Så er der sørme mange flere homoer i verden , end jeg havde forestillet mig.
Det er helt utroligt at racen ikke er uddød endnu- med så mange homoer.Og resten køre i det mest usexede som findes. Hvor fa.... kommer så alle børnene fra??
Hilsen Niels Erik

(permalink) Rasser Member
[quote=niels-erik][quote=Schrøder]Jamen den er jo malet med fattigrøvs maling så må den jo være noget andet.

Skal det læses således , at hvis bilen ikke er rusten eller matsort- så er det homo lak??
Hvis ja- Så er der sørme mange flere homoer i verden , end jeg havde forestillet mig.
Det er helt utroligt at racen ikke er uddød endnu- med så mange homoer.Og resten køre i det mest usexede som findes. Hvor fa.... kommer så alle børnene fra??
Hilsen Niels Erik

Det er mig der står bag hele sædbankens beholdning... så næste generation af vw entutiaster kommer garanteret til at køre cal-look vw´ere med grum motor.... så er vi også af med de buggyer.

;-) DET ER GAS for satan da ;-)
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Chefen Member
Rasser skrev:
Det er mig der står bag hele sædbankens beholdning... så næste generation af vw entutiaster kommer garanteret til at køre cal-look vw´ere med grum motor.... så er vi også af med de buggyer.

;-) DET ER GAS for satan da ;-)

Ha...i er bare skide misundelige, vi kan køre ud på stranden og nuppe alle tøserne, fordi de syntes en buggy er sjov og den kan jo køre på stranden.....nemmerlig.
Hvis det er en rustbunke, gider tøserne ikke engang kikke efter den, i øvrigt kan rats ikke lide vand (de forlader altid en synkende skude), tøserne er bange for at få rust på bikinien. Men rats kan sikkert heller ikke køre på stranden uden at sidde fast......he he he det er go´ humor det her:o

(permalink) HMS Member
Niels Erik som Rasser skriver ja det er gas.
det var ikke for at komme ind på din seksuelle overbevisning den må du gerne holde for dig selv.
Gas er = sjov og ikke et produkt fra BP bare af hensyn til evt misforståelser.

Homo lak er et udtryk som jeg selv må lide under på grund af farven på min bil unden at jeg har følt trang til at skifte over til nuogat plov så jeg håber også at du klarer dig igenem pøj pøj med det.
(permalink) HMS Member
SP_Rasmussen skrev:
Hvad er Rat og hvad er ikke rat...! Virker som en dum ting for nogen måske.

Men det irritere mig at der bliver rodet rundt i det...

Lige som Vwanders og han "Cabs" ( Caps )

Nu ligger jeg det på som jeg syntes det er så kan vi diskuntere hvordan i syntes det er...

Billede 1 Rat!

Billede 2 Shitina

Billede 3 patina

Af hensyn til sp skylder vi jo nok at føre tråden tilbage til det som det startede med inden der gik sjov i den,sorry sp.

Ja men så tager jeg en tur til stranden med chefen, og score nogle tøsepigebørn.
( og folk i vores alder er nødt til at have en fræk bil for at få noget!)
Rasser, du skal ikke gemme sæden for længe- jeg har også givet et bidrag- 3 børn, men det var før jeg blev "homo"
Hilsen Niels Erik
(permalink) vwmorten VW-Guru
ratlook, patinalook, whatever

Se de her billeder; for mig er det noget af det smukkeste, overfladen stråler jo af sjæl og en mands kærlighd til sin bil.
-Det får selv den dyreste T-Hansen/V-max kameleonlak til at ligne noget der er bestilt på postordre i Taiwan.

54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) BuggyLuffe Member
vwmorten skrev:
ratlook, patinalook, whatever

Se de her billeder; for mig er det noget af det smukkeste, overfladen stråler jo af sjæl og en mands kærlighd til sin bil.
-Det får selv den dyreste T-Hansen/V-max kameleonlak til at ligne noget der er bestilt på postordre i Taiwan.

Der er nok en der har været flittig med sandpapiret.. Men som andre tidligere har nævnt så er det jo en smagssag.
(permalink) BuggyLuffe Member
P.S. Morten. Hvis manden lagde den samme sjæl og kærlighed i sit parforhold ville han være single.... ;-)
(permalink) Fastoldvw Member
Hvis man har alting på plads og i orden inden i hovedet, kan man sagtens leve med kaos og forfald omkring sig..

Jeg tror det er derfor så mange prøver at kategorisere alt muligt og prøve at finde hylder at lægge sine ting på( i overført betydning).. for at kompensere for det rod de har indeni hovedet..

Det kan sguda være ligemeget hvad ens bil hedder, det er sguda kun til træf de bliver inddelt i klasser.. Til daglig vil man altid blive betragtet som en særling hvis man kører rundt i en totalt antikveret luftkølet bil med motoren bagi..
Blank eller ej, jern eller tupperware, så vi er alle i samme klub af særlinge, og det er jo et eller andet sted pissecool!!

Jeg ved ikke rigtig hvad det er jeg prøver at sige, andet end at vi måske burde kramme hinanden lidt tiere...

Her følger billeder af den all time fedeste VW!!!.. og en af de mest diskuterede.
The Super Shit Box!!
Sæt lige den i en kategori.... næ den ER en kategori!
(som dens skaber, Mark Herbert, der desværre døde forrige uge..
ssb2.jpg
ssb3.jpg
ssb1.jpg

(permalink) Anonym Member
hva en hoodride ?
(permalink) Jvang Member

sad lige og læste tråden igennem, ha ha... fed tråd!

hoodride... mener at de selv prøvede at definere det, da de startede deres hjemmeside inden john jones gik KCW!

men det er vist bare blevet til noget med - drive your car as U like it...

(permalink) Gustav_t Member
Hvordan kan det være at alle de "tøsebørn" i samler op i jeres buggyér ikke kommer med på træf?
Kedeligt at have midtlivskrise og ikke have råd til en rød 924ér.

Skal jeg dø i en støvsky skal den hellere være rød af rust end hvid af fiber.

G.
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) hendrixxx Member
hæ hæ ja det nu meget skægt at læse denne tråd. Ratlook og hvad i ellers kalder det er sgu da for mainstream. Hvad fedt er der at komme til træf i en vw der ligner alle de andre? matsort emaljelakering var fedt for 2 år siden men nu har alle en matsort bil. Alle kører med de samme fælge indenfor et snævert udvalg. Smallet forbro var fedt da SP begyndte med det men nu har alle det.

Er vi ude i noget med "jeg vil have det som de andre har så jeg også kan blive accepteret" agtig adfærd. Er der virkelig ingen der tør stå alene?...umiddelbart tror jeg at hvis gearheads rødderne eller SP farvede deres hår blåt, ville 80% af vwnettet gøre det samme...be yourself by yourself for helvede

Bajaen er måske ikke i alles smag, men det er/var den eneste af den slags herhjemme
baja.jpg

Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616

Reply »

You must log in to post.