Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Nu skal vi lige have det på det rene!

Tags:
No tags yet.

(permalink) thogaa Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det her blir det næste store hit:

-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) hoodrider Member
sikke en tråd...
men i bund og grund har vi vel alle forskellig stil og mening om de luftkølede.
da jeg kørte i min matsorte skamsænkede bobbel fik jeg masser af street kredit og masser af opmærksomhed og bilen var absolut lige som jeg ønskede den skulle være.
har så også været med til træf hvor der mildest talt var rigtig mange meninger om bilen, men who cares så længe jeg er tilfreds kan jeg jo være ligeglad.
en original oval bobbel kan da være rigtig smuk men den passer bare ikke ind i alles stil og humør, og hvis nogen synes det er usselt at male sin bobbel med mat sort spray lak er det vel ok???????
kan bare ikke forstå at der skal være så meget mudderkastning herinde, hvis bare bilen er luftkølet er alle vel velkomne eller hvad ???
mvh
ham der kørte hoodrider, ratlooker eller møgbalje eller hvad i synes den er
(permalink) thogaa Member
Nemlig. Der er jo sikkert også flere af de "pæne" bobler, som har ligeså meget fiber i karossen som en buggy. Det er da fedt at se alle mulige bud på, hvordan en VW kan se ud. Hvis vi alle skulle være ens, ku vi jo bare købe en Corolla i rød.

Men jeg synes bare lidt skudhuller ku sætte prikken over i'et:

40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) JJ Member
hendrixxx skrev:
matsort emaljelakering var fedt for 2 år

hov hov du hold lige fingerne fra medicinskabet deroppe på sygehuset, pillerne er til de syge og ikke til dig......................matsort er sgu altid fedt ;0)

S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) hendrixxx Member

hov hov du hold lige fingerne fra medicinskabet deroppe på sygehuset, pillerne er til de syge og ikke til dig......................matsort er sgu altid fedt ;0)

jo bevares men nu har alle det....det er blevet et modefænomen. Tror vi snart kan lave Danmarks største vw træf....kun for skamsænkede, matsorte t1'er med dårlige kabiner. Der er sgu da så meget andet der er fedt og unikt... hvad med primergrå? krydsfælge?....det hele er gået op i matsort og malteserkors....helt cool med din balje for den er også kun den eneste i dk
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) klokmose Member
hendrixxx skrev:
hæ hæ ja det nu meget skægt at læse denne tråd. Ratlook og hvad i ellers kalder det er sgu da for mainstream. Hvad fedt er der at komme til træf i en vw der ligner alle de andre? matsort emaljelakering var fedt for 2 år siden men nu har alle en matsort bil. Alle kører med de samme fælge indenfor et snævert udvalg. Smallet forbro var fedt da SP begyndte med det men nu har alle det.

Er vi ude i noget med "jeg vil have det som de andre har så jeg også kan blive accepteret" agtig adfærd. Er der virkelig ingen der tør stå alene?...umiddelbart tror jeg at hvis gearheads rødderne eller SP farvede deres hår blåt, ville 80% af vwnettet gøre det samme...be yourself by yourself for helvede

Bajaen er måske ikke i alles smag, men det er/var den eneste af den slags herhjemme

det var da en latterlig ting at skrive! ja SP og Co, gearheads og MIB laver nogen fede ting som hurtigt smitter af på andre biler... men prøv lige at åbne dine øjne for hvad der sker uden for vwnettet... vil da nok mene at matlak, smallet forbroer, hoodride og hvad du ellers kalder plagiater og enemands værker er noget støre end det og bare fordi at nogen er de første, kan vi andre vil godt være med og vil da nok mene at du får svært ved at finde to biler der ens på vwnettet. men undskyld at jeg ikke bryder mig om fiberlort, moderne alufælge, flipflop lak og andre store nytænkende detaljer man kan bryde sin vw med
(permalink) HMS Member
klokmose skrev:
hendrixxx skrev:
hæ hæ ja det nu meget skægt at læse denne tråd. Ratlook og hvad i ellers kalder det er sgu da for mainstream. Hvad fedt er der at komme til træf i en vw der ligner alle de andre? matsort emaljelakering var fedt for 2 år siden men nu har alle en matsort bil. Alle kører med de samme fælge indenfor et snævert udvalg. Smallet forbro var fedt da SP begyndte med det men nu har alle det.

Er vi ude i noget med "jeg vil have det som de andre har så jeg også kan blive accepteret" agtig adfærd. Er der virkelig ingen der tør stå alene?...umiddelbart tror jeg at hvis gearheads rødderne eller SP farvede deres hår blåt, ville 80% af vwnettet gøre det samme...be yourself by yourself for helvede

Bajaen er måske ikke i alles smag, men det er/var den eneste af den slags herhjemme

og vil da nok mene at du får svært ved at finde to biler der ens på vwnettet.

HAHA det er godt nok længe siden du har været på træf har du i det hele taget været på et ??
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
HMS skrev:
klokmose skrev:
hendrixxx skrev:

og vil da nok mene at du får svært ved at finde to biler der ens på vwnettet.

HAHA det er godt nok længe siden du har været på træf har du i det hele taget været på et ??

okay der tog jeg nok munden for fuld...men stadig væk, at dyrke det anderledes bare for at være det... syntes godt nok ordet anderledes lidt for tit bliver brugt til at retfærdig gøre den ene klamme balje efter den anden. men hey det er den samme gamle sang
(permalink) Dillen Member
- Minder mig faktisk om, at jeg har en næsten helt fabriksny rat-look kofanger til salg/bytte.
Den var dyr og flot forkromet, den bedste krom man kan købe for penge i

okay der tog jeg nok munden for fuld...men stadig væk, at dyrke det anderledes bare for at være det... syntes godt nok ordet anderledes lidt for tit bliver brugt til at retfærdig gøre den ene klamme balje efter den anden. men hey det er den samme gamle sang

der er jo ingen der siger man skal dyrke der anderledes.....du skal bare være dig selv af dig selv. Som en tidligere skrev her på vwnettet hvis vwmorten tog sit tagbagagebærer af så ville der være 300 til salg dagen efter...der er K
(permalink) Thomas - Memorians.dk Member
Mon ikke det bare drejer sig om at det der er nyt lokker andre til?
Nogen skal jo være først med tingene og hvis ikke der var fornyelse gik vi sku alle sammen rundt i gulerodsbukser endnu...... se dét ville være en katastrofe!!!

Der er altid en som skal åbne ballet, så følger andre med og om det er et fåtal eller mange kommer vel an på hvor god ideen er.

Hvis jeg ville have en smallet forbro ville jeg lave en....... vel vidende at jeg ikke ville få "credit" for det! Andre var der før mig!!
Men det får mig da aldrig til at gå i hårdknude over det.

Vi har nok alle brug for at blive bekræftet en gang imellem, men lad for guds skyld være med at lave jeres biler med det for øje...... mangfoldighed er fedt!!

Det er også oftest når folk har gået for længe alene i deres garager, at noget unikt kommer ud i dagens lys ;-)
"You live more in 5 minutes, going flat out, than most people do in a lifetime"
Citat: Burt Munro
(permalink) t3-mikkel Member
Helt enig Gearhead...

Der vil altid være kulturer og subkulturer..

Da alle rendte rundt i Paladiumsko og Vo5-Gel i pandehåret havde jeg
store engelske minearbejderstøvler og Rockabilly hår..

Helt til grin på det lokale disc, men hva faen.. vi havde det da pisse skægt!

Gør hva faen i har lyst til og ta´ det som det kommer!
Men helst uden Brazilfælge...

Dare to be different
(permalink) ploug Member
[quote=t3-mikkel]Helt enig...

Der vil altid være kulturer og subkulturer..

Da alle rendte rundt i Paladiumsko og Vo5-Gel i pandehåret havde jeg
store engelske minearbejderstøvler og Rockabilly hår..

Helt til grin på det lokale disc, men hva faen.. vi havde det da pisse skægt!

Gør hva faen i har lyst til og ta´ det som det kommer!
Men helst uden Brazilfælge...

me too

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) Anonym Member
[quote=Thomas-Gearheads]gik vi sku alle sammen rundt i gulerodsbukser endnu...... se dét ville være en katastrofe!!!

Ja der er du sgu godt nok ret...hæ hæ

(permalink) JJ Member
hendrixxx skrev:

jo bevares men nu har alle det....det er blevet et modefænomen. Tror vi snart kan lave Danmarks største vw træf....kun for skamsænkede, matsorte t1'er med dårlige kabiner. Der er sgu da så meget andet der er fedt og unikt... hvad med primergrå? krydsfælge?....det hele er gået op i matsort og malteserkors....helt cool med din balje for den er også kun den eneste i dk

du så godt den der ting til sidst der blinkede til dig ikk gamle tos

kan kun gi dig ret i af der andet det ser fedt ud men problemet er hvis folk tænker ud over mainstreambilen her i landet og især herinde bliver de svinet til af folk som har købt en færdiglavet bil og som så tror de er konger fordi de har haft en profil herinde i et år
derfor ser du heller ikke ret mange projekter mere folk er sgu blevet træt af alt shit (eller osse sidder folk bare foran comp istedet for at være i garagen)

klokmose skrev:

men undskyld at jeg ikke bryder mig om fiberlort, moderne alufælge, flipflop lak og andre store nytænkende detaljer man kan bryde sin vw med

det tror jeg efterhånden alle herinde er klar over
men kan stadig ikke se hvorfor du ikke kan li buggyer den eneste forskel på den og din er karrossen....
og manden som har den er 100% sikkert lige så glad for at cruise i den som du er i din

og det samme er brian i sin golf vr6 med thansen gejl og hva er der galt i det
S.A.C
v-rodders
41279598
JJ skrev:
hendrixxx skrev:

kan kun gi dig ret i af der andet det ser fedt ud men problemet er hvis folk tænker ud over mainstreambilen her i landet og især herinde bliver de svinet til af folk som har købt en færdiglavet bil og som så tror de er konger fordi de har haft en profil herinde i et år
derfor ser du heller ikke ret mange projekter mere folk er sgu blevet træt af alt shit (eller osse sidder folk bare foran comp istedet for at være i garagen)

klokmose skrev:

men undskyld at jeg ikke bryder mig om fiberlort, moderne alufælge, flipflop lak og andre store nytænkende detaljer man kan bryde sin vw med

men kan stadig ikke se hvorfor du ikke kan li buggyer den eneste forskel på den og din er karrossen....
og manden som har den er 100% sikkert lige så glad for at cruise i den som du er i din

ja der har vidst været rids i pladen... undskylder og lukker røven

og det hele er da bare top doller så længe man har det sjovt
JJ skrev:
hendrixxx skrev:

klokmose skrev:

ja der har vidst været rids i pladen... undskylder og lukker røven

og det hele er da bare top doller så længe man har det sjovt
jo jo jj...så det heller ikke som noget personligt. Det var bare mit besyv i spørgsmålet om hvad der var fedt og hvad der ikke var. Men du har da lidt ret. Matsort er da fedt men der er ikke noget ekstraordinært ved det længere....alle har jo en. LIgesom med ratlookerne.... Check denne lakering og kludetaget... smagfuldt

309067.jpg

hendrixxx skrev:
jo jo jj...så det heller ikke som noget personligt. Det var bare mit besyv i spørgsmålet om hvad der var fedt og hvad der ikke var. Men du har da lidt ret. Matsort er da fedt men der er ikke noget ekstraordinært ved det længere....alle har jo en. LIgesom med ratlookerne.... Check denne lakering og kludetaget... smagfuldt

der taler vi samme sprog

(permalink) JJ Member
ja den er fed har savlet over den et par gange især sæderne er fede
en mexicobajle kan godt kommme til at se sådan ud blink blink

du har ret med den sorte og med ratlooker men det gør den jo ikke mindre fed for ham/hende som laver den 10 år efter den først blev set

men på et eller andet plan er vi jo copykatte allesammen der er ikke mange herinde som kan sige at jeg var den første i verden med min bil

det handler vel i bund og grund om have det fedt med det man har lavet og så kalde sin bil det man lyster og så være ligeglad med hva andre mener
det en gammel skodbør og den er pisse elendig at køre i lige meget hvordan den ser ud men det er skide sjovt at kører til træf i en og få et par fadbamser sammen med ligestillet vwtosser

som t3Mikkel skrev........Gør hva faen i har lyst til og ta´ det som det kommer....

Klokmose......undskylder og lukker røven

du behøves ikke lukke i for min skyld
alle har vel ret til at sige deres mening

jj

S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) niels-erik Member
JJ skrev :men på et eller andet plan er vi jo copykatte allesammen der er ikke mange herinde som kan sige at jeg var den første i verden med min bil

Næ måske ikke! Men nogen af os kan sige: "Jeg er den eneste der har en bil som ser sådan ud"
Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Anonym Member
Smil til verden så smiler verden til dig.
Lad os huske de få ord, og gører brug af dem
Hilsen Ole
(permalink) Gustav_t Member
Luk røven.... smil til verden... nu må I sgu bestemme jer for hvad for kropsåbninger I vil have åbne og lukkede.
Gruer for den dag min bumsede teenagersøn kommer hjem og har kopieret en motivlakering med kalkerpapir.
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook

Reply

You must log in to post.