Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Søndagens værste billede!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Eg Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=niels-erik]Ja, jeg sad også og undrede mig over hvordan folk overhovedet tør køre så stærkt i en bil med aerodynamik som en HT-bus, vejgreb som en humlebi og køreegenskaber som et gangstativ...men det er nok bare mig...

Ja det er det nok. Herinde taler og skriver folk konstant om tuning- og når der så er en (mig) som en enkelt gang , om aftenen, i perfekt vejr og vindstille, vil afprøve om bilen kan flytte sig hurtigere end de sædvanlige 50-80 110 kmt. Så vælter moral snakken ind over siden. Slap dog af , det er ikke alle som er tilfreds med matador i fjerneren og 34 hk i bilen. Hvorfor tror i at man tuner en bil?
For ALTID kun at køre 50-80 og 110. Så må i meget undskylde! Men det eneste jeg lover ,er at jeg ikke vil love aldrig at gøre det igen.
Hellere være en god original- end en dårlig kopi.
Ha en god sommer
Hilsen Niels Erik

tjae, jeg er skam helt afslappet:-) Mit indlæg var nu heller ikke moraleprædiken, nok mere et undren over hvordan i tør? Synes bare der er så mange faktorer man ikke er herre over...især med 200kmt...og så i en beach buggy....? tjaae...jeg tør i hvertfald ikke...men igen, det er nok bare mig...

Også en god sommer til dig;-)


(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=niels-erik]
Herinde taler og skriver folk konstant om tuning- og når der så er en (mig) som en enkelt gang , om aftenen, i perfekt vejr og vindstille, vil afprøve om bilen kan flytte sig hurtigere end de sædvanlige 50-80 110 kmt. Så vælter moral snakken ind over siden.
Hilsen Niels Erik

Du er skam ikke den eneste der vil afprøve sine køreegenskaber på offentlig vej. Vi (Fruen, junior, og jeg) kørte galt forleden.
Vi kom kørende ligeud af en landevej, og i modsat retning kom en idiot der skulle "afprøve" eller hvad fanden han nu skulle, men pludselig i løbet af 1/10 sek. drejede han over i modsatte kørebane hvilket resulterede i et frontalt sammenstød med os.
Vi slap stortset fra det i velbehold, og modparten overlever det med små mén. Havde jeg kørt i buggyen var jeg død nu - så kør lige ordentlig.

mvh
jbi

(permalink) BuggyLuffe Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg kan kun sige velkommen i klubben !! Jeg blev selv stoppet for en uges tid siden i en radarkontrol på Horsensbakken i Vejle. Jeg kørte om kap med en BMW CAP.... og jeg kom først op ad bakken, men var dermed også den der blev nappet. Der var en 4-5 betjente, der alle stod og smågrinte af mig. Ved spørgsmålet om hvad jeg havde at sige til det kunne jeg kun svare ; Tja så står der 40-1 he he. Jeg blev målt til 75 km/t, hvor man må køre 50. 2000,- plus et klip koster sådan en omgang!!
(permalink) BuggyLuffe Member
Skrev for 17 years siden | | | |
P.S. Når forholdende er til det, er der vel ikke noget i vejen for at gi den lidt gas.
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 17 years siden | | | |
Brug nu alle jeres og jeres store motores kræfter på Holeby, Vandel, Mosten, Mantorp og Gardemoen osv.... det er billegere for Jer i bøder og sikrere for alle.
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) BuggyLuffe Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Du har da ret Mette. Men har de fleste ikke prøvet at køre for stærk på offentlig vej?? Som sagt hvis forholdene er til det.....
(permalink) neholm Member
Skrev for 17 years siden | | | |
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg har fået den sporet rigtigt- den er sænket- der er røde koni hele vejen rundt- jeg har ikke vægt på fronten. Hjul bag=275/60-15, front=165/50-15.
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!

Reply

You must log in to post.