Hvor manger er vi i 3kantområdet???
Jeg synes da helt klart at vi skulle benytte os af VW-Koldings tilbud om at vi kan bruge deres kantine....så må værkstedet vente....mange af os er nok alligevel ikke kørende i vintermånederne:-(
Kan der ikke sættes en dato, f.eks. 1. tirsdag i mdr. og så kan man jo bare dukke op hvis man kan??? Er det noget du kan arrangere vwmichael??
Der mangler helt absolut en klub i vores område!!!!
Hvis det er er jeg med på den.. Tirsdag er en fin dag for mig.. Så nu er det jo bare op til vwmichael....
-------------------------------------------
el presidente KGB.. Notch 1962..
Hejsa - jeg er på!!!
Skal vi ikke tage en Søndag eftermiddag at mødes deroppe?
Så kom der sQ også plader på bussen - UHA DET ER NICE - alt er nu ordnet og bilen er nu DANSK!!!
Hej vwmichael.. Du finder bare en dato, så må vi se om det passer vwfolket!!! jeg kommer med 95% garanti..
Hejsa jeg er også med hvis der bliver arangeret nogle møder/træf (det bliver dog uden bussen den kommer først ud igen tidligst 1 marts)
hilsen gasa139
Vw westfalia So 35 1963 / Solgt Sept. 2013
Vw t3 tristar doka 2,1 wbx dj/NU Subaru ej2,2 tlf2624028
er det i morgen eftermiddag vi snakker om ??så jeg klar
kim
HVA!!!! bliver det til noget eller hvordan ser det ud??? Håber der snart sker noget. Har evt. stort værksted der må bruges til vwklub. Det bliver ikke pt brugt, ligger i Kolding syd og er på 245m2 med grav og toilet samt frokostrum(ølstue). Men hvis der ikke er nogle der er intresseret, så er det jo ikke noget at gøre ved!!! lad høre fra jer...
Stort værksted det lyder da ellers spændende håber da det kommer op at køre,jeg er helt sikkert med på noget:-)
Kolding syd, det kan ikke være bedre for mig, jeg bor Kolding syd , jeg er med lad os hører noget mere
hilsen Gasa139
Vw westfalia So 35 1963 / Solgt Sept. 2013
Vw t3 tristar doka 2,1 wbx dj/NU Subaru ej2,2 tlf2624028
Det er jo vwmichael der har startet debatten, så han kan jo sætte tid og dato på hvornår vi skal mødes. Jeg vil arbejde lidt videre med det værksted og evt. finde ud af hvornår vi kan overtage det!! men det kræver jo at der er andre der også gør et eller andet!!!
hvis det er vil jeg finde en tid engang i januar( vil lige over julen) hvor vi kan mødes. Det kunne evt. blive hos mig. Jeg vil starte en hjemmeside engang her i julen hvor dem der intresseret kan melde sig til!!
Det lyder rigtig godt med et værksted, vi er helt klart med på den. Godt initiativ!!!
Efter jul er nok mest realistisk for et møde, da vi har totalt jule-kuller-stress allerede:-)
Vi kommer med garanti....bare der sættes en dato:-)
Jeg er ved at lave en hjemmeside som pt hedder
http://www.123hjemmeside.dk/vwklub3kanten
Til alle interesserede kan jeg så ikke lokke jer til at sende mig et billede af jeres bil til siden?
Min adresse er
vwkoldinghus@hotmail.com
Så er der billeder til dig Michael!!! Håber du kan bruge dem. De er fra dengang jeg købte den. Nu må vi håbe de andre er med på den!!!!
Tag og kig ind på hjemmesiden og se og få jer meldt til!!! Tror det kan gå hen og blive en fed klub!! så vågn lige op derude!!!
Kan ikke komme ind på vwklub3kanten, er den slettet igen ???
Hejsa Spunken - nej siden er pt nede pga navn skifte, og fordi vi er ved at se om vi kan få lave en ny til rimelige priser. Den er oppe at køre igen hurtigst muligt.
Så kører hjemmesiden igen. Vi har valgt at bibeholde den gamle indtil der engang med tiden vil blive lave en ny.
Hej Michael
Jeg har smidt en mail til dig - Bor i Vejle og er helt sikkert med på at støtte op om ideen - er ellers selv fra VWklub vest, men flyttede forrig år til Vejle så der er ret langt :)
jaaa jeg er også måske med på den for skal måske hente en buggy i morgen..
Horsens
Mob:50888901
jeg har lige købt en.. buggy men andre ingenting om vw buggy.. hvis der en en som keder sig en dag må han godt komme forbi .. så jeg kan få lidt info om sådan en.. for skal til og syne den og skal havde betalt afgift på den
Horsens
Mob:50888901
Jeg er her oxo men kommer først på hjul sent på året =)