Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Varm motor

Tags:
No tags yet.

(permalink) Nils Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Har et problem med min nye motor. Det er en 1600 standart, den kørte fint de første 3uger. Nu har jeg kontroleret alt det man lige plejer, karburator, tending, nye tendrør, skiftet olie osv.
Jeg kører ca 15 minuter og så begynder den at gå ud. Har selv en ide om at det kunne være kølingen på motoren, så enten oliekøler eller luftkølingen.
-------------------------------------------
Har haft 1303, vw 181, T1 1965
men kører nu Camper T2
tlf. 22 77 24 21
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hvis den "går ud" pga. varme, kan det vist ikke betale sig at finde fejlen. Det er bare at lave en anden.

Det er vel ikke bare platinerne der har givet givet op. Det passer meget godt med 3 uger på uoriginale platiner.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.