Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  kan der ikke lukkes for anonymt login?

Tags:
No tags yet.

(permalink) micha racing Member
Skrev for 17 years siden | | | |
SørenJ skrive : Jeg sætter pris på anonyme indlæg af flere grunde.
1. Det bringer jeres pis i kog og det er sjovt.

ps det er sku ikke fedt at et hvert fjols kan ødelægge eller svine en til... og til søren J synes jeg det er en mærkelig holdning at ha at det skal være sjovt at ødelægge indlæg eller svine folk til....

jeg ved bare at hvis jeg selv fandt ud af hvem der skrev alt det lort om mig nogen gange så ville jeg tag fat i personen og søger for det aldrig skete mere ...

der er kun en løsning og det er at man ikke kan svare på indlæg og hvis man så ville svine eller bare skrive noget dumt så kunne det forgå chat forum....

-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hov Hov. Jeg siger ikke det er sjovt at svine folk til eller ødelægge andres indlæg eller salg - det ser du heller aldrig mig gøre.

Hvad jeg ikke forstår, er at I ikke bare i jeres stille sind kan tænke det er et fjols der har skrevet det, men at det går jer så meget på. De gange hvor jeg tænker at folk er for dumme (både annonyme og folk der er logget ind) bander jeg for mig selv om og ryster på hovedet.


Selvfølgelig er det da noget pis at folk ikke kan opføre sig ordentligt og skal stikke deres næse i ting der ikke rager dem. Men det er vel et spørgsmål om almidelig omtanke og høflighed
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) otsaku Member
Skrev for 17 years siden | | | |
almidelige omtanke og høflighed ligger fjernt fra folks tanke når de bevidst benytter anonymitet til at sviner andre til.


Det har gået mig forbi at emne har været oppe før så det må du undskyld men derfor er alt åbent for diskussion...

Nu har jeg ikke været en af dem som har direkte været forulempet af anonymer bruger men jeg finde det meget trætende at der er så mange som udnytter muligheden for at være anonyme - ja smålig mennesker pisse mig af, måske mere her på nettet fordi jeg ikke har en jordisk chancer for at kom sukker i deres benzintank. ;P

mvh Bash

-------------------------------------------
Det jeg ikke kan, kan jeg lære!
(permalink) Chritte Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Mette skrev:
Det er ikke spor svært.. ignorer de anonyme indlæg, hvis de generer dig. Ret kontakt til admin, hvis I vil have gennemgået et indlæg.


Hørt... den har vist været oppe og vende et par gange.. :-) med samme resultat hver gang...
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det vil sige at istedet for "bare" at indrette vw nettet således at man ikke kan skrive , uden login. Så skal vi i tide og utide skrive til admin og "sladre" om at nu er der igen et fjols som driller, med nogle dumme komentarer. Og dem som så bliver "drillet" mest, vil fremstå som de største tøsedrenge, som ikke kan klare deres problemer selv.
Så vil jeg sgu hellere svines til anonymt.
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) cardude Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Tri skrev:
At lukke for deres Ip adresse lyder som en ganske udemærket idé, der er bare et problem & det er at de fleste internet surfere har dynamisk ip.

Det der skal til er at man kan udelukke folks MAC adresser, da denne er unik for hvert netkort.

René


he he, lol,

mac adressen er vist ikke synligt uden for det lokale netværk, ihvertfald ikke med min router, som jeg kan skifte mac addressen på.

og det samme med min ip, den er dynamisk, vel og mærke MEGET dynamisk, jeg har ikke den samme ip, 2 dage i træk.
(permalink) Jens Member
Skrev for 17 years siden | | | |
cardude skrev:
Tri skrev:
At lukke for deres Ip adresse lyder som en ganske udemærket idé, der er bare et problem & det er at de fleste internet surfere har dynamisk ip.

Det der skal til er at man kan udelukke folks MAC adresser, da denne er unik for hvert netkort.

René


he he, lol,

mac adressen er vist ikke synligt uden for det lokale netværk, ihvertfald ikke med min router, som jeg kan skifte mac addressen på.

og det samme med min ip, den er dynamisk, vel og mærke MEGET dynamisk, jeg har ikke den samme ip, 2 dage i træk.




man kan skifte mac lige så meget man har lyst til to mac kan bare ikke være på det samme netværk.

Reply

You must log in to post.