Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Så er min første paneler endelig landet....

Tags:

(permalink) lupojesper Member
Skrev for 17 years siden | | | |
he he Thomas du indbyder jo nærmest til vi finder gode links til dig med den overskrift: min første paneler, det lyder som om det er nr 1 ud af mange ha ha ha.
Kender selv til det med at blive friste, Ib`s gode links har hidtil kostet os 150000 kr eller rettere Danske Bank har lagt ud for dem he he. Men gud vi er glad for spilt camperen og brillen.
vh jesper og betina
-------------------------------------------
http://www.succes4you.dk
tlf 29707493
(permalink) Andreas Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Stiller!!!...du skylder mig et syn af den bil! Da jeg kom hjem tirsdag aften fra arbejde, skyndte jeg mig at køre i MIB i pickup´en (og det er ellers en helt dagsrejse i den balje) fordi jeg havde hørt at du kom og viste panelen frem, og så var du kørt 2 minutter inden jeg kom :-) ...håber jeg snart får den at se, for den ser sq rigtig fin ud. Selvom min pickup også kun lige har rundet de 80.000 km, så ser den da LANGT fra lige så godt ud som den panel. Stort tillykke med den!
Denne bil er vist igen et bevis på, at man ikke skal bruge for meget tid på at tænke, når de gode biler kommer til salg. Om man så er til fest til Beach´n Bugs træffet, så er det med at slå til øjeblikkeligt...ik´ Stiller ;-)
-------------------------------------------
MIB Aalborg
(permalink) stiller55 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
And skrev:
Stiller!!!...du skylder mig et syn af den bil! Da jeg kom hjem tirsdag aften fra arbejde, skyndte jeg mig at køre i MIB i pickup´en (og det er ellers en helt dagsrejse i den balje) fordi jeg havde hørt at du kom og viste panelen frem, og så var du kørt 2 minutter inden jeg kom :-) ...håber jeg snart får den at se, for den ser sq rigtig fin ud. Selvom min pickup også kun lige har rundet de 80.000 km, så ser den da LANGT fra lige så godt ud som den panel. Stort tillykke med den!
Denne bil er vist igen et bevis på, at man ikke skal bruge for meget tid på at tænke, når de gode biler kommer til salg. Om man så er til fest til Beach´n Bugs træffet, så er det med at slå til øjeblikkeligt...ik´ Stiller ;-)


Hej Andreas
Ja du har ret man skal sku slå til hvis det rigtige tilbud kommer og
du ser den jo forhåbentlig i skagen ikk
Mvh.
Stiller
-------------------------------------------

(permalink) FrostyRacing Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Den er FEDDDDD Thomas og stort tillykke. Det skulle jo have været Bella, men da ville han ikke sælge den :-) Vi ses i Skagen, håber vi kan lave et Panel træf der ;-) De seje skal holde sammen, lad os se om der kommer andre Paneler til Skagen.
Hilsen Per
-------------------------------------------
http://www.aircooled.dk
Er fra AA
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Nej thomas andreas kan heller ikke komme til skagen heller ikke vi kan jo desværre, har stor fest at holde lige netop dne lørdag, og gæt selv i andre hvem som levere maden he he he.
Men vil love jer næste år er vi med på alle de træf vi kan nå.
Har lige fået fikset i aften en vw plade smed tager bussen under kærlig hånd i oktober.
vh jesper

Reply

You must log in to post.